عقاید یک رامین

نکنه من از همه‌چی عقب موندم

صبح‌ها به خودم میگم "زندگی مثل یه اتوبانه. هیچ دو ماشینی مقصدشون یکی نیست. هرچند فاصله‌شون می‌تونه یه متر باشه ولی یکی وسط راهِ رسیدن به هدفشه و اون یکی اول راهش باشه" تو طول روز اخبار مختلفی از دوستان و آشنایان تقریبا هم‌سن و سال‌های خودم می‌شنوم. شب که میشه میرم تو فکر. هی از خودم می‌پرسم 

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۲۴ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

ون گوگ هم شبا همینو از خودش می پرسید به نظرم!
این نظر شماست یا یه جایی خوندین ؟
تا چند وقت پیش این سوال رو هر روز از خودم می پرسیدم... الآن به یقین رسیدم که از همه چی عقب موندم... چون دلم میخواست اونجوری زندگی کنم که دلم میخواد.
دقیقا دقیقا دقیقا
دارم فکر میکن نکنه ده سال دیگه اینو از خودم بپرسم؟
نپرسین عجیبه
فکر کنم ما اینقدر عقبیم که حتی از این پرسش ها هم عقب افتادیم!
والا ما هم که فکر می‌کنیم به نتیجه نمی‌رسیم
من شبا از این فکر فرار میکنم. :|
آدم مقاومت میکنه ولی بعضی وقتا نمیشه
نه دیگه گفتم به نظرم:دی
اهان :)) خب وجه تشابه ما چیه ؟
دقیقاً از چی عقبیم !؟ : )
یعنی وقتی از عقب بودن حرف میزنیم دقیقاً از چی حرف میزنیم !
مثلا 
نکنه دیر کردم واسه کار پیدا کردن ؟

دیر به ثمر می رسین:دی
فیلینگ لایک اِ باس :))
الان بگم اون کلمه چهار حرفی (بر وزن فاعل) رو یا خودت در جریانی؟ D:
ولی جدی من همش دارم تلاش می‌کنم. دارم سعی می‌کنم بهتر بشه. یه پیشرفتایی بکنم ولی واقعا بعضی وقتا جلو نمیره بعضی کارا
من هر شب تصمیم می گیرم که فردا دیگه جلو میزنم!
هرچقدر که تابستون رو جلو بودم، پاییز رو عقبم از همه:|
آفرین به شما که تابستونو خوب شروع کردین
بقول قلمچی موفق‌ها از تابستان آغاز می‌میکنند :))
پاییز همه عقب می‌مونن
ما همیشه اینقدر تو این فکرها غرق می شیم که تهش یادمون میره از کارای الانمون غافل نشیم که حداقل اگه عقبیم از این غقب مونده تر نشیم!!! چه بسا همین عقب موندگی های قبلیمونم از این فکر کردنا نشأت می گیره...!

+ می شنوم رو می شونم نوشتید (:
والا من غرق نشده هم عقبم :|

+ مرسیی :))
منم گاهی فقط راجع به اخبارواطلاعاتی که ازدوستام به گوشم میرسه فک میکنم اما خودم روباهاشون مقایسه نمیکنم چون :دیدن ماه ازدورخوش است ..
ولی من بعضی وقتا ناخودآگاه ناامید میشم. میدونماا که نباید ناامید بشم ولی نمیشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)