عقاید یک رامین

بیاین با هم حرف بزنیم

تو فیلمای پلیسی نشون میده کاراگاه‌ها و پلیس‌ها میرن با مظنون‌ها و قاتل‌ها حرف میزنن تا حقیقت رو بفهمن، تا بدونن انگیزه یا هدف‌شون از انجام کارشون چی بوده. چرا ما برای حل اختلافات جزئی با دوست‌ها و اطرافیان‌مون باهاشون حرف نمی‌زنیم؟ در مورد ناراحتی‌هامون با همه حرف می‌زنیم غیر از خودشون

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳ ق.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

این حرفت رو باید قاب بگیرن بزنن بالای دادگاه اختلاف و خانواده حتی. :-|
متاسفانه من خودمم این اشتباهو انجام میدم حرف نمیزنم ولی در تلاشم که درست کنم این خصلتمو
حرف نمی زنیم چون شنونده خوب کم پیدا میشه... خیلی خیلی کم.
هیممم ... درسته
پس رامین بیا بشینیم با هم حرف بزنیم ببینیم علت این راکدبازی‌های تو چیه :))
:))
میام کامنتِ جدی بزارم که کامنت مترسک رو می بینم کلا همه چی می پره:))
منم با مترسک موافقم:)
:)
چون درست حرف زدن رو بلد نیستیم.
موافقم. 
آقای مجتبی راست می‌گن.
:)

احوال شما؟
اگه الکیش‌و می‌خواین خوب :) راستکیش ام نخواین. :)
ایشالا که خوب میشه حالتون :)
یه چیزی بگم ؟
راستش من زیاد اینجا نیومده بودم برای همین خیلی شما رو نمیشناسم . فکر کنم الان باید سعی کنم بیشتر بخونمتون .
اما آی خودم های وبلاگتون رو دوست دارم :)
+ ببخشید پر حرفی کردم .
خیلی ممنون بابت تبریک عید. 
ایشالا برای شما هم سال خوبی باشه :) 
بعضی از مخاطبای قدیمی از این عبارت "یه دوست" استفاده میکنن. مخاطبایی که یادآوری خاطراتشون چندان خوشایند نیست. بهمین خاطر ناشناس بودن و تلاش به ناشناس موندن بهم حس خوبی منتقل نمیکنه. 
سلام و متشکرم :)
بله ، متوجه منظورتون میشم . امیدوارم اگه مشکلی هست رفع بشه و فقط خاطرات خوب و شیرین براتون یادآوری بشه :))
اما بهتون اطمینان میدم که از مخاطبهای قدیمی شما نیستم . قبلا گذری چندبار از بقیه وبلاگها سر زده بودم اما فکر نکنم قبل از اون پست دعا کنید( اسمش همین بود؟) هیچ‌ پیامی داده باشم و اینکه خب قطعا نمیخوام باعث ناراحتی شما بشم .
اسم رو عوض کنم خوبه ؟ مثلا بشه *** هووممم ؟؟

+ الان سه ستاره شما رو در لحظه یاد چی میندازه ؟ درجه های نظامی یا دانشجوی ستاره دار یا هتل و باقی موارد سه ستاره و پنج ستاره و ...؟؟
باشه به روم نیارین. خودم میدونم شوخی بی مزه ای بود ... خب حرف از خاطرات ناخوشایند زدین ،، حس کردم باعث ناراحتی شدم :(
ممنون 
بله بهتر از "یه دوست" هستش 

+ راستشو بخواین یاد برنامه تلویزیونی انداخت :))
سلام بر شما و حالتون خوب ان شاءالله :)
عِه... چه جالب. واقعا داشتیم برنامه ای با این اسم !؟

+ درباره موضوع این پست یه چیزی بگم؟
اینی که میگم اصلا خوب نیست و نمیدونم هم دلیلش چیه،، اما انگار هر چی رابطه ها نزدیکتر باشه،، حرف زدنِ سخت تر میشه. منظورم همیشه و همه آدما نیستا اما به نظرم خیلی وقتها اینطوریه . نمیدونم، شاید هم هر جا توقع و انتظار کمتر باشه راحت تر میشه حرف زد چون بیشتر میتونیم حق رو به طرف مقابل بدیم و جبهه نگیریم اما تو رابطه های نزدیک این شرایط مهیا نیست .

+ چقدر حرف زدم، ببخشید :)
ممنون :)
بله هست. احسان علیخانی اجراش می‌کرد.

+ قبول دارم

++ مشکلی نیس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)