عقاید یک رامین

عقاید یک رامین

4 ساله شد :)

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۸ ب.ظ

 ۲۰ تا نظر تا الان نوشتن

بچتون هم سن و سال بچه من هست:))
البته با چند ماه اختلاف 😄
خیلی ماه :))
همش پونزده ماه... پونزده ماه کوچولو تره بچم😆😆
10 ماه دیگه . 15 چرا ؟
تولد تولد تولدش مبارک ^_^
مرسی مرسی :)
یه آذر ماهی مغرور؟ :))
یه آذر ماهی خاص :))
120 ساله شه :)
اینجا خیلی تولدها به خود دیده مثل تولد داریوش.
از جهان چه خبر؟؟
ممنون :)
اره اره :)
خوبه بزرگ شده :))
اها، اها... اصلاح میکنم. ده ماه.
میگم بچم فقط چندماه بزرگتره هاااااا (ایکون ادمی که داره حفظ performance میکنه
بله بله :)
به به مباااارکه:))))
مرسیاات :)
تولد تولد تولدش مبارک مبارک مبارک تولدش مبارک:)
خیلی ممنون :)
به به! تفلد عید وبلاگتون مبارک :)))
خیلی مرسی :)
مبارک باشه:)
موتوشکرم :)
خیلی ترسیدم. عنوانو که دیدم فکر کردم نکنه خداحافظیه..

مبارکا. من یه ساله که خوشحالم از شناختنش.
نه نه . خدافظی نداریم به این زودیا . ببخشید ترسوندمتون 

مرسیات فراوان :)
تبریک :)
ممنون :)
مبارکه (:
ساغول کیشی :)
چهار سال. چه ثبات قشنگی
تولدش هم مبارک :)
خیلی ممنون خالش :))
تولدش مبارک :)
ممنون :)
عه وبلاگ شما از وب من بزرگ تر، نمی دونم چرا فک میکردم باید کوچیک تر باشه:دی

خلاصه که تولدش خیلی مبارک باشه ... خدا نویسندشم براش نگه داره :))
ممنون :) مرسیی :))
عاغا بریم تاریخ اواین کامنتمون رو پیدا کنیم بفهمیمم از چهارسال چند سالش رو همراهی کردیم

+حالا دس دس دس ! رامین بیا وسسسسسط! شله شله شله شلههه
خوبه :)

+من ظرف میوه دستمه . دارم واسه مهمونا تعارف می‌کنم :)) نمی‌تونم برقصم 
امیدوارم عمر با عزت داشته باشه؛)
متشکرم :)
کامنت صخره خیلی جالبه، از این منظر که وبلاگی که الان چهارسالشه خواننده پنج ساله و شایدم با قدمت طولانی تر هم داره. :))
آره . بعضی‌ها هستن که از قبل دوست بودیم . مثل شما :)
مباارک باشه:)
مرسی ممنونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)