عقاید یک رامین

نمایشگاه اتاق آسمان

هرسال این موقع، نمایشگاه نقاشی‌های کودکان مبتلا به سرطان برگزار می‌کنیم. بعد نقاشی‌هارو میزاریم مزایده و عوایدش می‌رسه دست خودشون. نقاشی‌های امسال دستم رسید. مثل پارسال منو زدن زمین. اگه دل‌شو ندارین نبینین ...





چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۵۳ ب.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

چقدر داشتن چیزهای ساده برای بعضی ها دور و دست نیافتنیه.
خدا به همشون سلامتی بده اونم زود زود زود
دم تون گرم بابت این کار قشنگ
آمین
ممنون :)
تا وقتی اینا هستن ما نباید بخودمون حتی اجازه بدیم فکر کنیم خوشبخت نیستیم.
با نهایت احترام ، زیاد باهاتون موافق نیستم
@کنت مونت
به نظرم حرف و لحنش درست نیست و ناراحت کننده س ! خیلی از این بچه ها میتونن از ما خوشبخت تر باشن! بیماری یا نواقص بقیه باعث خوشبختی کسی نمیشه.
کم و بیش موافقم 
دم شما گرم، کارتون حرف نداره:)
.
با کسب اجازه از آقا رامین
@کنت مونت کریستو
بیمار بودن و یا داشتن معلولیت باعث عدم خوشبختی نیست، اینکه من سالم هستم و فرد دیگه ای بیمار، اینکه کسی بیماری مادرزادی داشته باشه، دلیل این نیست که اون ها خوشبخت نیستند و ما هستیم، چون سالم هستیم! به نظرم حس خوشبختی به نواقص و مشکلات و بیماری ما مربوط نمیشه.
ممنون :)

موافقم :)
گفته: همه با من مهربان شدن :(
پارسال دقیقا همین روز بود 15آذر که یه حس گنگی رو تجربه کردم که هیچ وقت هیچ وقت حتی شبیه اش رو تجربه نکرده بودم.
اتفاقا اینقد امروز ذهنم مشغول فکر کردن به "نمایشگاه اتاق آسمان" بود سر ساعت 13 شد پست اینستایی که قبلنا فیک بود برام.
:(
واقعا حس عجیبی داره . حس خیلی عجیبی 
اگر تونستین خوشحال میشیم دوباره تشریف بیارین :)
چقدر دردناک :(
خیلی :(
وای خدا:(((((
فقط اونجایی که گفته جایی نمیریم نمیدونم چرا مگه چه مریضی ای دارم:((((
واقعا امیدوارم زووودتر حالشون خوب بشه:(((
تحمل دیدن این صحنه‌ها بعضی وقتا واقعا سخت میشه ... 
آمین 
)':
إن شاء الله زودتر همه شون خوب خوب خوب شن...
:(
آمین
خیلی خیلی دلم میخواد، دفعه اول یه جورایی میتونم بگم گیج بودم محو حس و حال عجیب اونجا شده بودم، اینبار بتونم بیام خیلی خوب میشه.
:)
چند تا چیز عوض شدن از جمله دکور و نقش عکاس بودن من :)
:)
دکور که انتظارش رو داشتم هفته پیش دوبار اتفاقی راهم افتاد به دانشگاه و سر زدم، راستش نقش عکاس رو هم حدس میزدم عوض شه. :)
پس عکسای تو اینستا عکاسش شمایین.
مهم هدفه که همچنان پرجاست و مطمئنا پابرجا میمونه با اون شوقی که من تو تک تک آدمای اونجا دیدم، مهم اینه همچنان براتون مهمه، همچنان میشه پست اینجا، مهم اینه که از یاد رفتنی نیست. :)
:)
کدوم صفحه اینستارو میگین ؟ 

بدون شک . مگه میشه یادم بره ؟
برا کانون آینه.

بله معلومه همیشه یادش همراهتونه :)
همشون نه . دست‌جمعی‌ها رو من گرفتم :)
خیلی هم خوب خودتونم زود اومدین گوشه کادر :)
:))) 
اره :)))
@ove
منظور من این بود اگه ما قدر بدونیم که سرطان ریه نداریم و میتونیم نفس بکشیم،اگه قدر بدونیم که سرطان چشم،استخوان، و یا هر سرطان دیگه ای نداریم،روزی هزار مرتبه خدارو شکر می کنیم و احساس خوشبختی داریم.
نه اینکه از بدبختی و مریضی دیگران وسیله ای بسازیم برای خوشحالی خودمون!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)