عقاید یک رامین

وی aux را بزور از بقیه می‌گرفت :))

باز نمایشگاه 

باز خستگی لذت‌بخش

باز حسای خوب

باز ناهارهای دیروقت

باز صدای خنده‌های دوستا

باز دعوا سر اینکه کی آهنگ باز بکنه

باز ثابت واینستادن‌های من

باز تلاش‌های نافرجام من برای پلی کردن آهنگای تی ام بکس در فضای عمومی دانشگاه :))



خوشحال میشم اگه کسی تبریز بود تشریف بیاره :)

يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۲ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

تی ام بکس :))))
لابد بازم کنترلتون میکنن نرقصین :)
نمیزارن که :))) 
خانم من کی رقصدم ؟؟ :)))) من فقط تکون میخورم :)))
همون :)))
میگم اصلا هر کی تبریزه سه شنبه اوکی شه بیاد نمایشگاه :))
خیلی هم عالی :))
من تبریزم ولی دقیقا کجا باید تشریف بیارم؟؟
به به . دانشگاه تبریز . ساختمان مرکزی . نگارخانه شهید آوینی . از در قاضی بیاین راحت تره :)
صدای زندگی میده :)
خیلی :)
دیگه بی‌ربط‌تر از تی‌ام‌بکس برای پخش تو دانشگاه پیدا نکردی؟ :))
میدونی، فضا حاکم آهنگ‌های جینگیلی فتینا می‌طلبه ناچاریم ولی چه فایده نمیزارن که :)))
یه تتلو هم برو براشون خب. آخه تو دانشگاه؟ تی ام بکس؟ دیگه چی؟
:)) اون وقت باید از شهر متواری بشیم :)) 
باشه سعی میکنم بیام. منتهی تا کی وقت هست و ساعت چند؟؟
سه شنبه از صبح نه و نیم تا چهار و نیم، پنج
چهارشنبه هم اختتامیه ست . 9:30 تا 12 . 12 به بعد مزایده شروع میشه
تی‌ام بکس! دارم تصور می‌کنم اگه پخش شه چه اتفاقاتی ممکنه بیفته :))
نمیزارن که :)) من تلاش می‌کنمااا ولی نافرجام می‌مونه
ممنون. فردا میبینم تون ان شالله :)
:) خوشحال‌مون می‌کنین :)

می‌تونم بپرسم تقریبا کی میاین ؟
اگه بذارن که اسلام به خطر میفته! :))
ته تهش بذارن آهنگای محمدعلیزاده پخش شه :دی
نه با مجازا میشه گفت کاری ندارن :)
فک کنم بین دو نیم تا سه برسم
مستقیم از سرکارم میام
لطف می‌کنین :) 
من میخواستم نسرین هم ببینم آخه....
یازده، یازده ربع هم گله گاو و گوسفندا رو بیاربد دم در دانشگاه :))
:)))))))) چشم 
ما که تبریز نیستیم چه کنیم؟!
هدف از این کار ما کمکه. شما هم میتونین کمک کنین. مثلا به محک :)
من هلاک اون سلیقه موسیقایی ات ام:)
تی ام بمس در دانشگاه:-D

معتادتم‌اش رو میزاشتن ممنون میشدم :)) یا حتی مشکی لباس :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)