عقاید یک رامین

سلام زمستون :)

قالب عوض کنندگانیم :)
جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 ۲۰ تا نظر تا الان نوشتن

طراح قالب: عرفان :(((((
آره :( 
واقعا دستش درد نکنه
جاش خالیه ... 
چقد لاکچری :)
مبارکه. یعنی قالب پاییز سه ماه موند رو وب؟؟ خیلی خوب بوده که تا همین دیروز حس تازگی داشت.
فصل جدید قالب جدید. :)
:))
ممنون :) اره . سه ماه شد . خیلی زود گذشت :| نارنجی اصن همیشه خوبه :))
به به :)
:) مرسی
چه جذاب طووور:)))
یلدا و آغاز زمستون مباااارک:))))
دیگه کاریه که از دستمون برمیاد :)))
ممنون. شب یلدای شمام مبارک :)
وااای عالیه.
خیلی هیجان‌انگیزی رامین. :دی
^_^ ممنون
کار کردن رو قالب هیجان‌انگیزه. خودمم لذت می‌برم . البته بعضی وقت‌ها :))
اون برگ‌های خوشگل! این ابرای خوشگل! ^_^
جفت قالب‌ها در عین سادگی حس خوبی داشت و داره. :)
جای طراحش خالی... شصت کیلو تغییراتتون هم عالی! :)
:)
همیشه سعی کردم بر ساده بمونه :)
خیلی خالی 
خیلی ممنون :)
من پس زمینه‌ی گوشیم با این فرمونه :دی
هر فصل عوضش می کنم :))

خیلی خوب شده قالب. رنگای سرد آرامش میدن به آدم ^_^
گفتین پس‌زمینه گوشی یادم نبود پس‌زمینه خودم چیه :))) رفتم نگاه کردم :))
متناسب با فصله. ســــــــرد :))
از تو پنل که عنوان رو خوندم گفتم:سلام رامین:)

+ینی فک کنم تنها وبلاگی که با عوض شدن قالبش خیلی خوشحال میشم اینجا باشه
بسکه خوبه این فضا و قالباش:)

±نارنجی که همیییییشه خوبه^^
:))

چه خوب ^_^ خوشحالم که خوشتون اومده :)


اصن همیشه خوبهههههه
به به، همه‌ی قالب قشنگا ^_^
مرسی مرسی :))
مبارک باشه قالب جدید :))))
مرسیات :)
خوبه راضیم^_^
:)) ممنون
بنده به اصل خدا یکی, قالب یکی معتقدم. لگن این حوصله شمارم می ستایم:دی
:))) 
من نیز تشکر می‌نمایم :)
بدیهتا منظور لککککن بوده :))))
:))))) 
امیدواریم که این طور بوده :)))
به به (((:
راضی هستی استاد؟ :)
آقا من دیشب اومدم بگم چه قالب خوبیه، چشمم خورد به اولین کامنت بستم رفتم. باز امروز اومدم بگم چه قالب قشنگی ولی گویا دارین ادیت میکنین جوابا نیستن :|
قشنگه به هر حال -_- :))
خوب شد گفتین . داشتم سکته میکردم :| سیو نکرده بودم :|
مرسی مرسی :)
قالب وبلاگتون با تغییر فصل عوض میشه انگار
یه حسی به آدم القا میشه که شاید وبلاگ هم میتونه جون داشته باشه و نفس بکشه...
آرامش بخشه...
بلی بلی :)
وبلاگ من هم جزئی از منه. وقتی من زندم اونم زنده ست :)
ای باد شرطه برخیز؟ :)
نه سوز میاد اون موقع :))
رنگ سرد قالبت قشنگه،
بالاخره حکومت افتاد دست ما دی ماهیا...
ممنون :)
دی ماهی‌های مغرور :))
من باید بیام کلاس شما D:
:)) 
اوچ دن بشه یاخچی دی ؟ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)