عقاید یک رامین

از همه ممنونم

تعداد کامنت‌هایی که برای من نوشتین و تعداد کامنت‌هایی که من تو وب شما نوشتم. کلیک

چند تا نکته قابل توجه هست :
1. این آمار نشون میده من نسبت به مخاطبم همیشه کمتر حرف زدم. کمتر نظر دادم. امیدوارم این منو ببخشین. شرمنده همه‌تون هستم
2. دلیل کم بودن تعداد کامنتای من بخاطر پاک شدن وبلاگاست ولی به هرحال اگه اونا هم اضافه می‌شدن فکر نمی‌کنم تو هیچ موردی من بالاتر باشم.
3. این اطلاعات مال تاریخ اذر 92 تا اول دی امساله
4. خیلی می‌خواستم حرف بزنم برای این پست ولی می‌بینم یکی بهتر از من اینارو قبلا نوشته

کیفیت‌هایی هست که من ندارم و دلم می‌خواست می‌داشتم؛ امّا راهش انگار، پیدا نمی‌شود. شاید هم راست راستی دلم نمی‌خواهد. یکی این که مدام از یادم می‌رود یاد افراد بیاورم چه قدر قدر شناس مهربانی‌شان هستم. بدهکاری آنقدر سنگین شد که ناچار باید بیرون می‌زد. من هم می‌دانی گرفتار می‌شوم اگر بنا به گفت و گو باشد. دیر شده؛ امّا چیزی کم نشده.
باید برای تو می‌نوشتم قدردان همه دوستی و جنون و دل تنگی، هستم. آدمی به فرد می‌میرد. تنها به جمع است که زنده است و معنا دارد. و من جمع را، یادم هست، قدرش را می‌دانم؛ گیرم سال تا سال دهانم به گفتنش باز نشود...
يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۴۱ ب.ظ

 ۳۱ تا نظر تا الان نوشتن

چه باحاااال:) آمار جالبی بود جدی:)))
من تقریبا سیصد و سی روزی میشه که وب دارم و ممنونم که حتی همون تعداد کم هم برام کامنت گذاشتین:)))
:)
خواهش می‌کنم :))
فعلا فقط آمار رو دیدم حرف آخرمو اول بزنم بعد برم ادامه رو بخونم: "به رخ کشیدن تا کجا" یا "تا کجا به رخ کشیدن" :))
از این روش استفاده کردم تا نشون بدم چقدر شرمنده شماها هستم :)
آدمی به فرد میمیرد ...
دودان میمیرد
اینم 69 می D:
:))) مرسی مرسی
البته همین الان یادم افتاد یکی هم گذاشته بودم D:
اینو دیگه مطمئنم 71 می عه D:
آمار رییِل تایم نیست که 
ایشلا اینارو سال بعد حساب می‌کنم :))
امان از شما اعداد دان ها:)))
بدرد میخوره دیگه این جوری اعداد . نمیخوره ؟
خیلی خوبه اینجوری :)
مامان من کم حرفه خودش وقتی بهش گیر میدم میگه: منیم سنن ایشیم یوخ ولی هردن آدام آز دانئشار ناز دانئشار. الانم شما حساس نباشین، کم حرفی با کم لطفی خیلی فرق داره.
موفق باشید. :)
:)
با تشکر مادر محترم شما :) 
شبیه موفق باشیدای ته ورق امتحانی بود :))
آدم ته دلش یه شکلی می‎شه وقتی نقل این قسمت آخر چهرازی می‎شه..
خیلی خوب گفته اخه. ینی حق مطلبو ادا کرده این که آدمی به فرد می‌میرد ...
به من باشه که میگم عدد هییییییییییچ جا به درد نمیخوره:| :-D فقط حیف موقع رقصیدن باید بیت های اهنگ رو بشمریم:|
مرسیییی :)))))) 
خوبه حالا اونطوری به درد میخوره :))
اره یعنی همینم نبود من با اسودگی تمام هر سال ریاضی رو می افتادم:/ الان باز به حرمت رقص یکم تلاش میکنم :-D
:))) 
با تشکر از حرمت رقص :))
چقد من نظر نوشتم چقده پشتازم :))))
بله . ممنونم ازتون :)
عه چه جالب بود ؛ با تشکر از آمارتون :دی

من الان کامنت 70 رو گذاشتم -_-
اول فک کردم جزو نفرات آخر باشم ؛ با خودم گفتم کامنت کم گذاشتم ؛ رفتم آخرو نیگا کردم دیدم عه :/ اصلاً با این اوضاع از دور خارج شدم :))) دوباره گفتم بزار برم نفرات اولو ببینم در مسیر برگشت چشمم به بق بقو خورد:دی
خواهش می‌شود :)

جالبی آمار به همینه که همیشه آدمو شگفت زده می‌کنه
من به تازگی پیوستم به جمع کامنت گزاران برای شما
اسمم نبود ولی خب برای هر پستی که بخونم به احتمال قریب به یقین کامنت میذارم :)
چقدر این پستتون دل نشین بود :))
راستی چطور این آمار رو گرفتید؟!
خیلی هم خوش اومدین :)
بله حدود 370 نفر تا الان نظر نوشتن . بخاطر محدود بودن جا برای نمودار مجبور شدم این طوری بشه 
خواهش میکنم :)
خیلی بخوام ساده بگم کامنتارو کپی کردم و بعد شمرده‌شون . ولی نه دونه دونه. بعد با اکسل تبدیلش کردم به این نمودار
ملت چقدر لاکچری ن :))
:))) بابا کجاش لاکچریه؟ :))
خارجی هم میشه گفت مثلا :D
نه همون لاکچری بهتره :)))
خودمم موقع نوشتنش میخندیدم. :)
:)))
مرسی که این همه مدت بودین و هستین :)
ول کن هم نیستم :))))
وبلاگ جای خوبیه :)
:))
همین طوره . منم راضیم :))
حوصله ت ر تحسین میکنم ولی
ممنون :)
من خیلی وقته نبودم کامنتام گم شده تو اون آمار انگاری
هستین که تو آمار
شاید به اندازه یه نخود خیلی کم در اون حد
55 تا کم نیستااا
هعی هم بلاگی بیشتر از اینا باید پررنگ میبودم تواینهمه وقت فقط پنجاه و‌پنج تا؟ کمه ناموسا
من که راضیم :)
اع واقعا من سیو چهارتا که الان میشه سیو پنج تا نظر نوشتم؟!
خب خیلی زشته شما یه ستون نظرتون بیشتر نبود همه ماها بالا بودیم:-/
اعتصاب کنم باز هیچی نگم:دی
بله :)
من شرمنده‌ام واقعا 
شما راضی باشین مام خودمونو راضی میکنن دیگه 😆ازاین به بعد حضور فعال دارم من رتبه اول مال منه
:))
خیلی ممنون :) 
شوخی میکنم ادامه بدین:)

این پستتون هم بسیار جالبناک بود
ممنون
:)

متشکرم :)
شکست نفسی نکنین دیگه. کجاش لاکچریه یعنی چی. کلا مفهوم لاکچری رو من اینجا آشنا شدم باهاش:))
:))) قبول
نشون میده آدم باوفایی هستی :) در کم بودن خودت عدالت رو رعایت کردی توی کامنت دادن به مخاطبات
:)
غیر ارادی بوده این اتفاق
ممنونم که وقت گذاشتید و توضیح دادید :)
خواهش می‌شود :)
عه منم! D:
رامین جان حالا چه اصراری داری که خودتو دست‌کم بگیری؟ بیام گوشت رو بپیچونم؟ :|
اره :))
کجا رو میگی دقیقا ؟ :))
گوش‌ات، گوشِت، اون عضوت که دو تاست و کناره‌های صورتته، الان توجیه شدی یا هم‌چنان می‌خواهی راکدبازی دربیاری؟ D:
:))))
نه منظورم اینه که کجای پست نشان از دست کم گرفتن خودم داره ؟ 
همه جاش :|
اصلاً چیکه می‌کنه :|
خب چون تو مکالمه‌های رو در رو اصلا این طوری نیستم. همیشه پایاپای نفر مقابل حرف میزنم و حتی بیشتر.
وقتایی که براتون کامنت میذاشتم توقعی نداشتم که شما هم برای جبران کامنت بذارید!
یا به این فکر نمی کردم که لطف یه دوست به مقابله به مثله!
شما همین که هستید و می نویسید، همین که ما رو قابل میدونید برای خوندن دست نوشته هاتون، همین خودش لطف و محبت شماست
من که به همین راضی ام (:
لطفتون مستدام ((:
خیلی ممنون از درک بالای شما :)
خیلی ممنون :) 
لطف دارین شما :)
سلامت باشین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)