عقاید یک رامین

شفاهی

اون روز امتحان آز هیدرولیک داشتم . استاد بصورت گروهی امتحان گرفت . خودش هم شفاهی . سوالو می پرسید بعدش وقت میداد تا مشورت کنیم و جوابو بگیم . گروه ما هم خیلی قوی بود ( نوشابه واسه خودم ) 

استاد 3 تاسوال پرسید . راحت بودن . جواب دادیم . 

ولی هی من ب فکرم می رسید ک بگم " استاد ، 50 هزار تومن کم کنین ی سوال دیگه بپرسین :)))))))) " 

هی موقعیتش نبود :)))

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۲۵ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

:)))))))))))))

آورین...

آغا این دعوتنامه فرستاده شد منم رفتم ترتیبشو دادم الان میگه ترکیبی از اسم و

 فامیل باشه...ینی چی؟؟ندم چی میشه؟؟



زیاد مهم نیستش ک اسم و فامیل باشه 
میبینین ک ب مال من گیر نداده :)
البته اینجا نمیشه تغییر آدرس داد 
بعد ادرس دوم چیه؟؟؟همونو بدم میشه؟

نوشته دیگه . نوشته اگه آدرس اولی نشه ، این آدرسو انتخاب میکنه . 
ی چیز دیگه بدین فک کنم بهتر باشه 
اااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟آبی همون قبلیه عکسههههههه....

راستی یه سوال شما بعضا کلیه درد دارین؟؟؟؟

نظر سنجیه...
متوجه نشدم . چی ؟ 

نه ندارم :)
اینو دیدین؟؟

http://upload.ghashang.com/images/xulaj02b2v24arpbkno1.jpg

بله دیدم . قشنگه

اون عکسی که گذاشتین...

تو اون یکی وب یه زمانی سبز بود...

آخه یه خانوم امروز تو تی وی اعضلی آسیپ پذیر ماه های فلکی رو میگف...

واسه مهر گف کلیه...

پس برا شما درس نبوده...مال من درس بود...سر و سیستم عصبی...
بله . ی زمانی سبز بود :)

ب قول بابا پنجعلی : الکی میگه :)

سلام.بابت دعوتنامه ممنون. :)

سلام :)
خاهش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)