عقاید یک رامین

تو این مدت

تو این مدت خیلی اتفاقا افتاده


1. کنفرانس رو برگزار کردیم . خیلی خسته شدیم . خیلی انرژی برد .  3 هفته کلا بصورت مستقیم وقت گذاشتیم . تجربه خوبی بود . از همه مهمتر دوستای خوبی پیدا کردم . کلی باهم عکس گرفتیم بعد کنفرانس . البته حین کنفرانس هم عکس گرفتیم . چیزای زیادی یاد گرفتم .چیزای زیادی فهمیدم ک مهمترینش این بود : تحمل کردن من کار سختیه . 


2. با کل ورودی عکس یادگاری گرفتیم . بعد 4 سال . ما ی عکس دسته جمعی نداشتیم تو این 4 سال . با کمک بچه ها ی روز هماهنگ شدیم و ب این مهم دست یافتیم . شاید براتون عجیب بیاد ولی جمع کردن صد و خورده ای نفر کار سختی بود ک بعد 4 سال تحقق یافت ( من چرا فعل هام این جوری شده .تحقق یافت! :))  ) 


3. جشن فارغ التحصیلی گرفتیم . واااای خیلی خوب بود . کلی براش برنامه ریزی کرده بودیم . ی کلیپ درسته کرده بودیم نیم ساعت !!!

موضوعش این بود ک بچه های دانشکده رو تو اینده نشون میداد ک هر کدوم تو ی شغل بی ربط مشغول یودن . مثلا یکی شده بود راننده تاکسی . یکی شده بود نوازنده دوره گرد . یکی عریضه نویس و .............. من هم شده بودم بستنی فروش  :)))))))


البته مسخره بازی نبودااا . فیلم نامه داشتیم . کارگردان و ایناا . سر ضبط سکانس من ، ینی من نابود شدمااا . رفتیم بستنی فروش بغل دانشگاه از فروشنده اجازه گرفتیم ک ما میخایم فیلم بگیریم و اگه اجازه بدین این دوستمون ( منو میگفتنااا ) دو تا بستنی قیفی با این دستگاه درست کنه . فروشنده هم قبول کرد . از شاگرد مغازه هم ی روپوش گرفتم پوشیدم .از این روپوش سفیدا ک پشتش بافونت قرمز می نویسن : مزمز


خلاصه با هر مصیبتی بود ضبط کردیم . من فقط از این می ترسیدم ک با اون وضعیت یکی از استادم منو ببینه قراره چ عکس العملی نشون بده ک خداروشکر اتفاقی نیفتاد . خلاصه خیلی حال داد موقع پخش کلیپ کل سالن ترکید . همه داشتن میخندیدن . خیلی حال داد . خیلی .

جشن " فارغ التحصیلی "رو گرفتیم ولی کوووووووو تا فارغ التحصیلی .


4. کنکور . کنکورو یادم رفت . نتایج کنکور آمد . بد نبود . همون چیزی ک من برنامه ریزی کرده بودم . ولی متاسفانه ظرفیت هارو طی ی حرکت ظالمانه کم کرده بودن . و از شانی افتضاح اینجانب اون گرایشی ک من میخاستم ظرفیتش نصف شده بود . نصف !!!! . خلاصه بیخیال . نتایج دوستام بد نشده بودن . میلاد 185 - رضا 24 . الان منتظرم ببینیم چی میشه 



جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

آفرین به تو
 مرسی :)
چ با حاااااااااااااااااااااااال:) ایده ی اون فیلم مال کی بود؟ خیلی برام جالب بود:) خیلی خوشمان آمد:) 

در مورد کنکورم نمیدونم چی بگم. قطعا اگ بگم بیخیال و قسمت بود و اینا حتما ی عالمه فحش میدین بهم:D 

سلام :)
مال مهرداد :) دوستم 

نه بابا . این چ حرفیه . دیگه از فاز کنکور اومدم بیرون . بیخیالش شدم :)
ببخشید سلام علیکم. حال شما خوب هستش. خوبین چ خبرا؟:D

آفرین:) فوق فوق فوقش قرار چ اتفاقی بیوفته مگه؟:D کلا سعی کنین سخت نگیرین:)
 هوا گرمه برنامه زندگیم بهم خورده درس نمیخونم امتحانام نزدیکه ... در کل خوبم

فوق فوقش قبول نمیشم میرم سربازی . 
شما خوبین ؟ تعطیلات کیف میده ؟ 
:( درس بخونین خب

سربازی بده مگه؟ خیلی خوبه که. باید با شوق بگین: فوق فوقش میرم سربازی ها ها ها:D
خوبم خیلی.تعطیلات عالییییییییییییییییییه. از چهارشنبه است دوتا کتاب خوندم ی عالمه عکس گرفتم ی عالمه میخوابم. الان واستون میفرستم چنتا عکس و . 
حسش نیست خدایی 

گفتنش برای شما ساده ست . اینکه برادر شما خاطرات خوبی داره دلیل نمیشه جای خوبیه . من هم نمیگم جای بدیه . جداشدن از محیط دانشگاهی ی کم برام سخته ... 

خوش بحالتون . تا می تونین از این کارا بکنین . تا می نونین 
این عکس رو ببینین.پنج شنبه گرفتمش. خودم خیلی دوستش دارم.
اینم همین طور.
ایووووول دوتاشم عالیه . عالییییییه عالی 
تبریک میگم 

خب سرعت و ایزو و اندازه دیافراگم هر کدومو میشه بگین 
خب داشتین میگفتین دیگه چ خبرا؟ دیگ حالتون چطوره؟:D

همه چی کاملا اتوماتیک. من فقط چیریک چیریک شو انجام میدم:)

بازم نشونتون بدم؟ حوصله دارین؟ 
:))) برین تو properties عکس 
تو تب details ب سری اطلاعات نوشته مثل 

گشودگی لنز : F-stop
سرعت شاتر : Exposure time 
حساسیت ب نور یا : ISO speed

کم کم باید با این اصطلاحا آشنا بشین :)
بله بله . چرا گ نه
خب اولیش میشه f/5.6 و 1/100 و ایزو ام صد

دومیشم 10 و 1/25 و ایزو ام بازم صد

شما ک بلدین خودتون برید نگاه کنید چرا از من میپرسید؟:D

این و این هم خوبه.
 خب میخاستم شما هم با این اصطلاحا آشنا بشین خب :))

ی عکس عالی هست خیلی خوبه . میتونه کلی کمکتون کنه ایناهاش

اولی رو دوست داشتم زیاد . دومی هم خوبه :)
شما ام هی آدم و متشکر کنید:D مرسی:)

خیلی خوبه ک دوست داشتین. خوشحال شدم:)

بازم مرسی:)
همین ی کار از دستم بر میاد :))

همین طور ادامه بدین 
خاهشات :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)