عقاید یک رامین

تا کی؟

تا کی میشه حرف نزد؟

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۲۲ ق.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

تا ابد میشه حرف نزد.فقط این حرفای نزده،از یه جایی به بعد میماسه و تو دیگه اون آدم سابق نمیشی...
و تو اون آدم سابق نمیشی ...
تا یه جایی آدم توان داره، از یه جایی به بعد مثل سدی که پر شده، لبریز می‌شه...
خدا نکنه آدم لبریز بشه
نمیدونم!
اینجا زمستونی شده ولی هوامون چرا داره از زمستون فرار میکنه؟!
نمی‌دونم
امام علی (ع) توی نهج البلاغه‌شون می‌گن "سخن بگویید تا شناخته شوید."...
اما حضرت امیر خیلی جاهای دیگه هم می‌گن سخن نگید با نااهلش.
اما فکر می‌کنم هر دوی این حالت‌ها از اون چیزی که منظور شماست دوره. دوره؟
حال خودتون خوبه؟؟؟
نه دقیقا حرف منه . خود خود خود حرف منه. این که دارم تلاش میکنم با نااهلش حرف نزنم و در عین حال تلاش میکنم تا حرف بزنم
خودم ؟ عالی نیستم
راهش گریز که نیست. اگه بخوای هم حرف بزنی، معمولا فقط اعصاب خردیه نتیجه‌ش.
به نظرم درست اینه که حرف بزنی، ولی بشناسی طرفت رو. بدونی که رفتار اشتباهش از چه بابته. این‌جوری کم‌تر اعصابت به هم می‌ریزه.
کاش یه نفر بود. همه دست به دست هم دادن تا این طوری بشه
همه پشت سر حرف می‌زنن
و هزاران ماجرای دیگه که من ازشون بی‌خبرم
به قول مولانا
سینه خواهم شرحه شرحه از فراق
تا بگویم شرح درد اشتیاق
باید با کسی حرف زد که اهل دل باشه، که بفهمه
اگه برای اونی که چیزی از حرفامون درک نمیکنه حرفی بزنیم شاید حتی به سخره بگیره ما رو
مدعی خواست که آید به تماشاگه راز
دست رد آمد و بر سینه ی نامحرم زد
میشه حرف زد اما تاجایی که برای اون "مدعی" هم قابل فهم باشه؛ ما بقیش جزء اسراره که نمیشه به کسی جز محرم دل یا همون اهل دل گفت...!
مدعی خواست که از بیخ کَنَد ریشه ی ما
غافل از آن که خدا هست در اندیشه ی ما
اگه در مقابلمون چیز ناخوشایندی هم شنیدیم یا رفتار زننده ای دیدیم باید به خدا واگذار کنیم چون اونه که خودش آگاهه چطور با زبون خودشون جوابشون رو بده...
کسی نیست که اهل دل باشه . حداقل الان دوروبرم کسی نیست که بشه باهاش حرف بزنم
ولی در تلاشم آدما باهم حرف بزنن 
اول که عنوان پست رو خوندم گفتم حتما بقیش اینه: به تمنای وصال تو یگانه/ اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه
ولی اومدم دیدم نه خیلی دورتره این پست نسبت به ذهنیت من راجع به عنوان!
خب به نظرم بستگی به آدمش داره که تا کی بتونه تحمل کنه حرف نزنه ولی در کل آدم باید حرفش رو بزنه وگرنه میمونه بیخ گلو و تیزیش به قولی خرخرتو میجوه...
حرف رو باید به صاحبش زد. نه بقیه 
خب بنده هم نگفتم که به بقیه بگید، به همون صاحبش بگید :)
ببخشین . احساس میکنم لحنم تو جواب قبلی خوب نبود. معذرت میخوام
منظورم اینه که همه باید حرفشونو به طرف مقابل بزنن. نه به شخص دیگه. 
نیازی به عذرخواهی نیست آقا رامین، من که با لحن بدی نخوندم؛ کلا چنین تصوری از شما ندارم که با لحن بد جواب بدید :)
با شما موافقم
:) ممنون

انشاءالله که عالی بشید...
ممنون
رامین سیاسی می شود :|
نه این پست شخصی بود. ربطی موضوعات روز نداشت
هرچندخیلی سخته ولی بازم حرف نزدن خیلی بهتره.
به نظرمن برای حرف دل هیچکس اهل نیست!
اینکه گنجینه اسرار یه عده باشی خیلی سخته ...
درسته . منم تا حدودی با شما موافقم. هیچ وقت نشده من به کسی حرف دلمو بزنم و پشیمون نشم ...
تی ام بکس اهنگ جدید داده:)
آره شب شنیدم. معتادتم بهتر بود :))
حالت بهتره؟:)
یه کم بله.
ممنون :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)