عقاید یک رامین

یادگرفتن وُرده

به نظرم بزرگ‌ترین حسن پایان‌نامه نوشتن، بالا بردن سطح علمی شخص، دانشگاه یا کشور نیست.
شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۲۱ ق.ظ

 ۳۵ تا نظر تا الان نوشتن

عالی بود :)))
والا :)) 
لی تک یاد بگیرین. با شعور تره. :دی
latex رو میگین؟ من نصب کردم ادیتورشو ولی هرچی جنریت میزدم پی دی اف رو جنریت نمی‌کرد. بیخیالش شدم. ولی واسه مقاله انگلیسی نوشتن خیلی راحتتره از ورده. 
با فارسی مشکلی نداره ؟
اصلا پایان نامه واسه چیه؟
به چه منظوری هر فردی بعد از اینکه یه دوره از تحصیلش تموم میشه باید پایان نامه بنویسه؟
گفتم دیگه، یاد گرفتن ورد.
ینی من الان چیزایی بلدم که حتی بیل گیتس بلد نیس. اعداد فارسی، ممیز، شماره عنوانا، کراس رفرنس و هزاران مشکل دیگر :))
این حسن برای من برمیگرده به زمانی که برای کسب مواجب، به تایپ کردن سوال های امتحانی روی آوردم و لازم به ذکره که مواجب هم نگرفتم و فقط اون حسن برای من در حد اعلی باقی موند!
احسنت احسنت
من خودم به تجربه دیدم :)
خوبه :)
نه با فارسی مشکلی نداره ولی تا جایی که یادمه باید یه چیزی نصب شه روش که فارسی هم بفهمه. ما سر شیوه ارایه مطلب باید توش رزومه می نوشتیم:)) سه سالی گذشته:)) فقط یادمه که یادگیریش سخته ولی وقتی راه میفتی کاملا از ورد باشعور تره!
عه. نمی‌دونستم. جالبه ولی خب اصلا به ریسکش نمی‌ارزه. دیگه الان من شدم وُلف آف ورد :))) ینی نصف میانبرهای mathtype رو حفظ کردم. 
لبخند زنان از کادر خارج میشود
:)) 
احوال شما؟
:)))
آخ آخ شماره عنوانا.. اعداد فارسی.. خیلی مصیبتن اینا:|
کلا چیز بیخودیه بنظرم:|
من سال‌ها تلاش کردم که بتونم ممیزو حل بکنم :)))
البته اگه یه خواهر نداشته باشید که کاراتونو به اون بسپرید!
داداش من که تا من هستم خیالش راحته!!!
هرچند الان با عدم موافقتم برای انجام تایپ مواجه شده و امید به دست به تایپ شدنش هست ان شاءالله (:
:)))
با تشکر از شما که تا الان تنهاش نذاشتید :)
من خودم قبل پایان‌نامه‌ام فکر می‌کردم بلدم. نوشتنش که شروع شد مشکلات هم شروع شد، رفرنس‌دهی با اندنوت، درست کردن استایلا تا هدینگ 5، کپشن دادن عکسا و جدولا، فهرست عکسا و جدولا و ... خلاصه الان یه چیزایی بلدم :)
ایشالا داداش شمام یاد می‌گیره
ورد و هدینگ و فهرست و اند نوت حتی !
معلومه دچارم ؟؟؟
:))
بله بله :)
ینی بعد کلی تلاش من هنوز نتونستم هدینگ 5 رو طوری درست بکنم که خودکار شماره بزنه و البته درست بزنه . تا هدینگ 4 عین ساعت کار میکنه ولی هدینگ 5 :| 
فهرست هم قربونش برم تا دخل آدمو نیاره ول کن نیست
و اما مورد اخر ... اند نوت ... (گریه حضار) 
خدا نکنه بخوای رفرنس فارسی و انگلیسی با هم داشته باشی ...
شما چرا تشکر می کنید آقا رامین؟
بله کار با ورد خودش یه دنیاییه
ان شاءالله هم پایان نامه ی شما به خوبی و خوشی تموم بشه و هم پایان نامه داداشم
شما هم جای برادرم، براتون دعا میکنم
(:
موقعیتش افتاده بود گفتم تشکر کنم :)
من شهریور دفاع کردم :) ایشالا داداش شمام دفاع می‌کنه :)
خیلی ممنون :)
صادقانه بگم که الان من نمیدونم در جواب تشکر شما چی بگم!
ولی خب یه سری از آدما هستن که واقعا برای وجودشون و معرفت و شعورشون باید ازشون تشکر کرد؛ منم از شما ممنونم (:
به سلامتی ان شاءالله، شیرینیش کو پس؟! ((:
منم خیلی ممنون (:
:))
خواهش می‌کنم :)

شیرینی؟ اون دیگه چیه ؟ :))
اونایی هم که بلدن کلا هیچی دیگه اره
به نظرم هیچ‌کس قبل پایان‌نامه ورد بلد نیس. چون قبلش پیش نمیاد که با اندنوت و شماره عنوان و کپشن و اینا درگیر بشه
در مورد من یکی که شدیدا صدق می کنه:)
من چند ماه زمان گذاشتم که تایپ چهار انگشتی یاد بگیرم ولی بی فایده بود.
ولی توی اون چند ماه تایپ پایان نامه یاد گرفتم :)
:)
می‌بینم که شما رنج کشیده این :))
جالب ترش اینه که سر آزمون استخدامی کل سوالات کامپیوتر رو بلد بودم بدون اینکه کلاس رفته باشم یا چیزی خونده باشم:)
نشون میده عملی کار کردن خیلی بهتر از تئوری خوندنه :)
D:
دیگه نه تا این حد!
:))) 
حالا شاید یه ذره اغراق شده ولی چیزی از ارزش‌های پست کم نشده :))))
حالا چرا 60 کیلو؟؟
پس چن کیلو ؟ :))
به نظرم هیچ‌کس قبل پایان‌نامه ورد بلد نیس. چون قبلش پیش نمیاد که با اندنوت و شماره عنوان و کپشن و اینا درگیر بشه
*
پس پست تون دیگه شامل من نمیشه D:
یه کم خستم. متوجه منظورتون نشدم 
D:
والا وزن نکردم (((:
منم چشمی نگاه کردم دیدم 60 کیلو اینا میشه :))
آها D:
نه فکر کردی الکیه ؟ :))
نه‌, شما که کار الکی نمیکنین (((:
آفرین آفرین :))
خدا میدونه حُسن تز دکتراتون چه خواهد بود.
البته من تحسین میکنم دستاورد کمی نیست، چون همکار من دوتا ارشد داره امروز کلی کلافه بود صدام زده، دیدم میخواد کارت ورود به جلسه بزنه برا آزمون بهورزی و نمیتونه چندتا فاکتور رو کنار هم جا بده. ده تاش فعلا دستش بود اوکی کردم میگه: خیلی بلدیا :|
مونده بودم پوکرفیس طور نگاش کنم یا بخندم یا چی اصلا.
هیچی. چون دکترا قرار نیس بخونم :)
همون پوکرفیس خوبه :|
عاقا اجباره اجبار
توفیق اجباریه :|
من پایان نامه ننوشتم و امیدوارم ننویسم!
ولی یه زمان فکر می کردم ورد بلدم تو همین دوران دانشگاه فهمیدم نه خیلی! :/

+در ضمن من فک می کنم بیشتر از ۶۰ کیلو باشه حتی! :|
اصن پایان‌نامه آدمو پیر می‌کنه
ولیاگه موقعیتش پیش اومد یاد بگیرین

+ :)) چن کیلو مثلا ؟
رشته ی ما برای پایان مقطع معمولا پروژه عملی داره فک کنم و یه گزارش برای توضیح و این حرفا! و امیدوارم همین طور باشه برای ما هم!🙄

۷۱ کیلو مثلا! خوبه؟! راضی اید؟! :))
ایشالا که همین قدر باشه :)

من از بچگی از واج "ش" خوشم میاد :))) بخاطر همون شصت انتخاب کردم. هفتاد سخته گفتنش :))
پس شصت و شیش کیلو! :))
:))) اره :)
ممیز رو چطور حل نمودی؟
تو قسمت symbols این رو سرچ کنین : 066b
عالیییییییییییییییییییییییییی
آقا شما یه کلاس بذار واسه ما
فوت و فن رو یادمون بده
:)
موردی باید یاد گرفت. مث همین ممیز
خوبین اقا رامین؟
خوبم ممنون :)
شما خوبین ؟ 
خدارو شکر:)

من نیز خوبم . مچکرم:)
اگه بخاطر پست آخر میگین
هیچ تغییری نکردم

:)
چرا الکی میگین خوبم؟
وقتی میپرسم یعنی جوابش مهمه لابد:)

هرچند الان که بیشتر فکر میکنم مثلا چه کاری ازم برمیاد, به نتیجه ای نمیرسم:|
حالا جدی جدی کمکی ازم برنمیاد؟
الکی نگفتم
خوب بودنم در تضاد با اون پست نیس

:) لطف دارین . نه ممنون . از "این نیز بگذرد" هاست
تناقض پیش میاد خب...

پس امیدوارم بعد از گذشتن اتفاقات خوبی باشه.. از ته قلبم امیدوارم
:) ممنووووون :)
من موندم این آقای مترسک چرا نمیان یادآوری کنند راکد بودنتون بیشتر شده حتی. :)
:))
هستم 
یه کم کم‌رنگ‌تر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)