عقاید یک رامین

یا از دوستات یا از عزیزات

مزیت mute کردن همه 480 تا چت‌ات به غیر از 40 نفر، اینه که وقتی نوتیفیکیشن میاد نمیگی بعدا نگاه می‌کنم؛ همون لحظه چک می‌کنی چون 

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۱۱ ق.ظ

 ۱۷ تا نظر تا الان نوشتن

این کار خوبیه. من هم امتحان کردم. وقتی صداش میاد یا چراغش روشن می‌شه٬ یک حال شوق‌انگیزی بیدار می‌شه.
البته حالا فقط رسیده به دو نفر که روزهاست اون‌ها هم صدام نزده‌ن.
شوق کلمه مناسبی بود که به ذهنم نرسید. ممنون که گفتین
البته میشه از این زاویه هم نگاه کرد که چقدر از بقیه خسته‌ایم
دو نفر! جالبه
چهل نفر... خیلی خوشبحالی داره.
خوشحالی واسه من یا اونا ؟
منم چند وقت پیش اینکار رو کردم. و خیلی کم تر از ۴۰ تان... و دقیقا همینیه میگین...
اصولا بای دیفالت باید رو این حالت باشه مگر اینکه خودت تیکشو بزنی
هم شما هم اونا ولی بیشتر برا شما.
چرا واسه من بیشتر ؟
همین که برا چهل نفر بقول خورشید حالِ شوق انگیز براتون بیدار میشه خوشبحالی داره بنظرم.!
از این 40 نفر با 30 نفرشون چند وقتیه حرف نزدم. فقط عکس پروفایلشونو نگاه میکنم. یاد خاطره‌هام میفتم
:) همون هم خوبه نیست؟؟ خاطره ها همیشه زنده اند تا وقتی که نخواییم بکشیمشون :)
خوبه به شرط اینکه بازم همدیگه رو ببینیم حرف بزنیم تا خاطره های جدید بوجود بیان
اووو 40 نفر؟
من همه رو میوت کردم جز دو نفر !
من فک میکردم ۴۰ کمه نگو همه بیشتر از میوت کردن
فقط یه نفر میوت نیست
قدیم تر واس خاطر همینک وقتی پیام داد با شوق برم سمتش. هیجان هم داشتم. اصلا واس اینک اگاه بشم سریع بپرم رو گوشی
الان هم ک بلاکم بازم فقط همون یه نفر میوت نیست. ب امید اینک اگر نوتیفیکیشنی اومد ب احتمال هفتاد و هشت درصد باید خودش باشه...
مث اینکه وضع من بهتر از همه ست
یه نفر اونم بلاک !
احسنت! به شیری که تو را خورد ;)
مرسی :)
کار خوبی کردین
ممنون :)
کیف میده انقد که یه قسمت از پست توی عنوانه:)
+تغییرات بخش قالب ها مبارک
:))
کدوم تغییرات؟
منم همه رو تقریبا میوت کردم بعد برای اونایی که میوت نیستن رنگ چراغی که بالای گوشی های سامسونگ نوتیفیکیشنارو اعلام میکنه عوض کردم هر رنگی برای یه نفره :))
افرین :)
من دسکتاپ بیشتر استفاده میکنم
یه چیزی ام هس اونم اینه ک من 480 چت ندارم. فوقش بیست تان. ک نسبت بگیریم یک به بیست تقریبا همون 40 به 480 هس:دی
:))
صحیح
بله من که حتی بابا و مامانم میوتن :))
:|
حتیییی گاهی اعصاب ندارم یکی از همون دوتام میوت میشن :)) فقط یه نفر هست همیشه حوصله اش رو دارم و براش لست سین نیستم
خوش بحالش :)
شبکه های غیراجتماعی!
آره واقعا
برا من فقط دو نفر هستن که نوتیفیکشنم فعال براشون ، اون دونفرم از دوستان بلاگر هستن :)
خوبه :) 
من به خودم امیدوارم شدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)