عقاید یک رامین

مثل هر سال

مث هر سال 

مثل هر ترم 

من باز دچار " پوچینگی " شدم

الان دارین نوشته های ی نهیلیست رو میخونین 


البته همیشه موقع امتحانا حسای جالبی بهم دست میده 
( اینکه میگم جالب منظورم عجبیه ) 

- اینکه ب فلسفه خود امتحان فک میکنم ب مدت چن ساعت

- فک کردن ب مدلسازی روبیک تو متلب و حلش با ژنتیک الگوریتم 

- ب اینکه چرا کتاب " تنهایی پرهیاهو" رو تموم نکردم فک میکنم

- برنامه تحلیل داده R  رو یاد میگیرم

- گوشه ذهنم هی ب قضایای آمار و احتمال فک میکنم 

و ...


من فقط این طوری ام یا شما هم این طوری میشین ؟

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ب.ظ

 ۳ تا نظر تا الان نوشتن

چیز عجیبی نیست... خیلی طبیعیه... امتحانات فرصت های زیادی از آدم می گیره... اما باعث میشه به خیلی چیزها فکر کنیم... چیزهایی که وسط شلوغی های روزهای بی امتحان بهشون فکر نمی کنیم.
سلام :)

اینها اذیتم نمی کنن . قبلن ها دچار پوچینگی نمی شدم . این تغییر اذیتم میکنه بیشتر ...
منم اینطور بودم ولی اسم کارام ساده تر بود.
سلام :)

:)) چیزایی ک گفتم حتی ب رشتمم ربطی نداره حتی :))
من موقع امتحانا سریال کره ای میبینم:|خودم میدونم ک خیلی وحشتناک اما همین چند وقت پیش4تا سریال کره ای بیست قسمتی نگاه کردم:|
خداروشکر تنها نیستم من
همه دچار این پدیده میشن
سریال کره ای ! من حوصله فیلم نگاه کردنم ندارم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)