عقاید یک رامین

دکتر علی شریعتی

عقل تکرار را نمی‌پسندد اما احساس تکرار را دوست دارد.

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۵۳ ب.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

طبیعت تکرار را دوست دارد!
در ادامه اینو میگن :)
تا حالا به این فکر نکرده بودم که تکرار دوست داشتنی هست یا نه
من تو هنر تکرار رو دوست دارم ولی تو چیزای دیگه نه
این منما :|
کدوم قسمتش ؟ اولش یا اخرش؟ یا هردو؟
عقل که ندارم (!) اما احساس و علاقه به تکرار رو اوف!
موافق نیستم باهات. تو یه نوشته خبری یا علمی رو بیشتر از ده بار بخونی خسته میشی . مثلا خود درس. یه درس رو چندباره خوندنش عذاب‌آوره. این طور نیست؟

+ داداش وبت چیز جدید گذاشتی؟ نود 32 نمیزاره وبت باز بشه :|
ولی یه 6-7 سالی هست سر یه موضوعی قفلم :|
پست گذاشتم مثل همیشه، تغییری هم روی قالب ندادم، همونه؛ چطور؟ :|
نوشته :
The web page is on the list of websites with potentially dangerous content
:|
والا نمی‌دونم، خودم با چند تا سیستم و گوشی و تبلت چک کردم مشکلی نداشت، بازدید و کامنتم داشتم :|
شاید یه اشکالی از بروزر شما باشه؛ هوم؟ :|
احتمالش هست
نود رو هم چک کردم آپدیته :|
کوکی‌هاتو پاک کن، شاید اوکی شد :|
پاک کردم حل نشد :|
به favicon.ico  گیر میده :|
ایکن فیوریت داری تو وبت ؟
اونو که از اولش داشتم و خیلی وبلاگای دیگه هم دارن، توی صندوق بیانم هم آپلوده؛ حالا چی شده الان و فقط به وبلاگ من پیله کرده؟ :|
هیممم
والا نمی‌دونم
حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است...
به اینی که میگین اعتقاد دارین؟
داداش گویا مشکل از بیانه و اولین وبلاگی هم که درگیرش شده، منم :|
یه زحمتی بکش و به این آدرس برو و آدرس من و دیگرانی که مشکل دارن رو این‌جا وارد کن تا استثنا بشه:
https://support.eset.com/kb2199/?locale=en_US
اقا خود به خود درست شد :| 
بله
من چیزی رو که بهش اعتقاد ندارم به زبون نمیارم و البته که منظورم از عشق تعبیر سطحی و ساده ی امروزی از عشق نیست که اصلا فلسفه ی عشق چیز دیگه ست...
صحیح صحیح
بله ولی من زیاد عشق رو بالای عقل نمی‌بینم. در یک تراز می‌بینم. 
خب خدا رو شکر :))
:))
بستگی داره که ماهیت عقل و عشق چطور براتون تعریف شده باشه!
درسته .
باید پیرو ندای درونی و احساست باشی. تفکر عقلانی و منطقی آدم رو به جای مناسبی هدایت نمیکنه!
ولی من همیشه برعکس این انجام دادم
خوب نتیجه اش مثبت بوده یا منفی؟
بعضی وقتا مثبت بعضی وقتا منفی
مهم اینه که هیچ وقت نمی دونی اگه راه دومو انتخاب میکردی چی پیش میومد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)