عقاید یک رامین

تو داری تلقین می‌کنی که درد داری

دفعه بعدی که یکی بهتون گفت "داری تلقین می‌کنی واسه خودت" با آرنج برین تو صورتش. از درد که نالید بگین 

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ق.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

این بارچی بهش بگیم؟ :)
این بار رو با سکوت تحمل کنین :)
عالی عالی :)))))
والا بخدااااا
سلام
رلکس ، رلکس ، رلکس تر
سلام
ریلکس‌ هستم که این طوری برخورد می‌کنم :)
در رابطه با اونایی که میگن تو زندگی رو نمی‌فهمی و نمی‌دونی درد واقعی چیه و انگاری فقط اونا سرد و گرم روزگار چشیده هستن هم همین کار رو باید کرد :|
در مورد همه یاید این کارو کرد :|
درد هر کسی برای خودش بزرگه ...
هر کسی بزرگی درد خودشو فقط خودش می‌دونه و خداش
اخ گفتی رامین!
البته با لگد هم میشه زد تو شکمش
من این کار رو کردم. میدونی بعدش چی میگن؟ «آیییی... خب راست میگم دیگه، وحشی».
:|
توصیه ای که امتحان نکردید، نکنید. با تچکر.
این آیی گفتنش نشانه اینه که ینی دردش اومده. در حالیکه که شما گفتین تلقین نکن دردی وجود نداره. این تناقضه. اینو باید بفهمه این تناقضو. 
منم موافقم
ممنون :)
حتمااااا اجراییش میکنم :دی
:)) احسنت
عه یه چیزی!!!
من عکس رو گرفتم چرا ندادم برام امضاش کنید؟؟!!! دفعه بعد من یادم رفت شما یادم بندازینااا. اصلا من پامو میزارم نمایشگاه آلزایمر میگیرم. :)
چشم :)) یادتون میندازم :)
اول بهار قالب که تغییر میکنه؟؟
متاسفانه نه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)