عقاید یک رامین

با چند روز تاخیر

قالب عوض کردیم :)


+ عیدتون مبارک

دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹ ق.ظ

 ۱۷ تا نظر تا الان نوشتن

واکنش من همینکه اومدم تو وبلاگتون:
عههه! چه قشنگههههه :))

:: قالب نو مبارک. عیدتون هم دوباره مبارک :)
:) لطف دارین :)

خیلی ممنون :)
19.75 :)))
واسه اول سالی خوبه :))
سلام، قشنگه... :)
پست درخواستی امکان‌پذیره؟!
سلام . ممنون :)
پست درخواستی ؟ اهان . نکنه صندلی داغه ؟ :))
نه نه اصلا! :)
مجله عکس می‌خواستم ... البته اگه خودتون دوست داشتید... :)
:)))

والا منم خیلی دوست دارم ولی میشه گفت عکس جدید فقط و فقط یه دونه دارم . تو یه سال گذشته خیلی کم عکاسی رفتم . خیلی کم . ولی بازم چشم
به 4 تا برسه پست میزارم
مچکرم... :)
خواهش می‌کنم :)
خوبین؟؟

مبارکه :)
شکر :)

ممنون :)
عیدتون مبارک با تاخیر :))
خیلی ممنون :)
او با دیدنستارهروشن عقاید یک رامین میگوید اخیییش! بعد با دیدن قالب لبخند میزند_انتظارش را نداشت_ بعد همانجور که خوابالو چشمش را میمالد حس میکند امروز روز قشنگی خواهد بود
صبخیییر:)
:))

صب که چه عرض کنم، ظهر شمام بخیر :)
موباره دی (:
ساغول :)
چطوری هدر میذارین؟
تو قسمت css دنبال قسمت header بگردین
جلوی background ادرس یه عکسه . عکس دلخواهتونو یه جا آپلود کنین آدرسشو با این یکی عوض کنین. 
سال خوبی داشته باشین.
ممنون :) شما هم همین طور :)
سلام و حالتون خوب ان شاءالله .
به به ... قالب نو مبارک :)
عیدتون هم مبارک . سال خوب و پر خبرکتی داشته باشید .67986
سلام
ممنون 
من شمارو میشناسم ؟
چه خوشگله ^_^
از هیجان‌انگیزهای تغییرات فصلی٬ قالب عوض کردن رامینه.
سال نوت مبارک. خوب باشی.
ممنون :)

خیلی موتوشکرم :)
ای بابا ... چرا اینطوری شد !!؟ من کد امنیتی رو سر جاش نوشتم که ، چرا اومد اینجا !!؟ غلط تایپی هم که دارم :(
ببخشید دیگه ... اینم از ورود افتخار آمیز من به وب شما ;-)
سلام و شبتون بخیر :)
نه ، نمیشناسید . بلاگر نیستم متاسفانه. به وبلاگ شما هر از گاهی سر میزدم ( خیلی کم و از طریق وبلاگ دوستان )
اینکه پرسیدید یعنی نباید کامنت میدادم ؟
سلام
ممنون :)
یه کم به کلمه "یه دوست" و ناشناس بودن طرف مقابل حس خوبی پیدا نمیکنم . اگر ممکنه خودتونو معرفی کنین  :)
به سلامتی و دلخوشی.
آمین :)
از اونجاییکه از قبل میخوندمتون ولی این اولین کامنتیه که براتون میذارم ،دوس دارم بگم این قالب رو بیشتر میپسندم
خیلی خوش اومدین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)