عقاید یک رامین

وی اعتقادی به بوک‌مارک نداشت

هر دفعه چند دقیقه طول می‌کشه تا پیدا بکنم از کجا موندم.
پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۱۸ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

بوک مارک ها شکل های خیلی خوشگلی هم دارن.
سعی می‌کنم از حافظه‌ام استفاده کنم :))
اگه بگم نمی دونم بوک مارک چیه خیلی ضایع ست؟ :|
نشانه واسه کتاب. از اینا که میزارن لای کتاب بدونن تا کجا خوندن
من گوشه بالای اون صفحه رو تا میزنم... خیلی هم سنتی :|
من حتی اون کارم نمی‌کنم
بوک مارک خوب است!
حسش نیس ولی :))
البته من خودم بوک مارک از نزدیک ندیدم :) تو گوشی سیو میکنم صفحه چند موندم. تهش میگردم پیدا میکنم بعد یادم میافته عه تو گوشی سیو کرده بودم بعد میرم از تو گوشی حذفش میکنم.
احسنت احسنت :)
دخترها بی‌دلیل بابائی نشده‌اند دخترها
می‌دانند که هربار دلشان از
نامردی‌های "دنیا" بگیرد دستی ایمن و
مردانه به‌دور از حسِ نیاز روی سرشان
نوازش می‌شود که جز "عشق"
عطر دیگری ندارد

سلام خوشحال میشم به وبم سر بزنی و دنبال کنی وبت عالیه...
سلام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)