عقاید یک رامین

چی باید می‌گفتم؟

عکسو بهم نشون میدن. میگن خیلی خوبه. نگاه میکنم سرمو تکون میدم میگم بله. 

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۵۸ ب.ظ

 ۱۶ تا نظر تا الان نوشتن

مشکل اینجاس که برای تایید نظر خودشون یه چیزی رو بهت نشون میدن
درسته ولی من منظورم این نبود کلا
سلام
سال نو مبارک


خبریه؟ :)
سلام
سال نو شمام مبارک :)

می‌خواستن خبر رو ایجاد کنند ولی نشد
هنر ان است که بمیری
قبل از انکه بمیرانندت :)
والا من زیاد هنرمند نیستم :)
سلام آقای رامین .
سال جدیدتون مبارک.
صبا هستم.نمی دونم منو یادتون هست یا نه . ولی من شما و بقیه دوستان رو به خویی یادمه . نمی دونم چند سال پیش توی وبلاگ بلاگفا حضور داشتیم ولی همیشه احساس دین خاصی می کنم. حس می کنم باید حلال خواهی کنم از شما ، از نرگس جان نویسنده بزرگ که الان فکر کنم برای خودش خانمی شده باشه ،هلمای عزیز و اگه کسی ازم رنجیده. فضای مجازی خیلی پیچیده ست . من ازون موقع سعی کردم روابطمو بسیار محدود کنم و مراقب باشم کسی رو نرجونم چون حلال خواهی در در فضای مجازی بسیار سخته . تو این سالها فراموشتون نکردم و توی مشاهد متبرکه ی زیادی برای همه تون دعا کردم. امیدوارم هر کس از من رنجشی داره به بزرگواری خودش منو ببخشه
سلام :)
ممنون سال جدید شما هم مبارک باشه :)
شما رو یادم بیاد ؟ هه . تولدتون مگه 14 مرداد نیست ؟ :)
دوست من این حرفا چیه. چه حلالیتی. تمام چیزی که من از اون زمانا یادم میاد همش خاطرات خوبه :) فضای مجازی هم مشکلات خودشو داره . 
خیلی ممنونم بابت دعاهاتون :) 

خوب هستین ؟ 
صبا هستم.

خیلی ممنون از شما .:)
ماشاءالله به حافظه . اگه اشتباه نکنم شما هم متولد 2 مهرماه هستید. :)
لطف دارید . 🌹الحمدلله من خوبم. شما خوب هستید؟! از دوستان اطلاع دارید؟! از نرگس خانم هلما جان .. من از اونا هم حلال خواهی می کنم.

خواهش می‌کنم :)
نزدیک گفتین. 4 مهره. :)
شکر بد نیستم. بله بله . هنوزم بلاگر هستن 
پس ببخشید . 🙏 حافظه یاری نمی کنه. پیر شدم .
ولی تیرداد رو یادمه :) چند سال می گذره؟! 
راستی بهشون پیغام منو می رسونید؟
خواهش می‌کنم :)
تیرداد ؟ این مورد در هاله‌ای از ابهام یادمه :)) چی بود؟
بله . حتمن 
صبا هستم

پس فقط من پیر نشدم :)
توپتون . نکنه اسمشو عوض کردید؟!
:))
والا اون قدر بعدش اسما زیاد شد که حفظ کردنشون سخت شد :))
:)
شبتون بخیر . خدا نگهدار
شب شمام بخیر :) فعلا
سلام :)
خوبی صبا؟؟
چقدر قشنگ بعد این همه سال ماها رو یادته :)
از قدیم وب آقارامین یه جورایی نقطه اشتراک همه امون بود و واسطه بقیه دوستیامون.
وای تیرداد :)) تا یادم بیاد توپ بوده دوساعت فکر میکردم تیرداد کیه؟؟ چرا یادم نمیاد :))
صبا چه حرفاییه میزنی، اون دوران خاطرات خوبی به جا گذاشت برامون :)
:)
من همچنان دارم ذوق میکنم *__*
اره . انگار یه فامیل قدیمی ، یه دوست قدیمی رو بعد مدت ها تو یه کشور دیگه ببینی :)
دقیقا همین حسه *__*

شما خودتون خوبین آقارامین؟؟
خوبم بد نیستم :)
اصلا من میخوام برم سه سال بعد بیام :))
:)) در این حد ؟
اوووم نه دیگه :))
:))
صبا هستم.
سلام صابخونه. با اجازه :) ممنونم از استقبال گرمتون . سپاس


سلام هلما جان . خوبی عزیزم؟🌹 خیلی لطف داری گلم. خوشحالم که هنوز دور هم هستید. تیرداد همون توپ آقا رامین بود که به گمونم ی خرده کم باد شده بود از بس که سر پا روش ایستاده بودن:) اسمشو من گذاشته بودم تیرداد:)) خوشحالم بعد از مدتها در کنارتون هستم. ای وای ... سه سال گذشت. من هیچ وقت فراموشتون نکرده بودم. دیشب آدرس وبلاگو اشتباه رفتم بعد یادم اومد و دیدم بعله خداروشکر هنوز آقا رامین می نویسن .
سلام :) 
به یاد قدیما :)
@ صبا
قربانت بد نیستم :) مرسی مرسی. آره واقعا حس خوبیه این همه سال دوستیامون حفظ شده، همونطور که خیلی خوبه این همه سال تو ذهن و فکر هم بودیم و همو فراموش نکردیم نمونه اش دیدن کامنت تو در اینجا :)
:)
صبا هستم.
@ هلما
اون که بله :)
راستش من نیومدم که بمونم . فقط ی احساسی اون شب بهم گفت بیام و کامنت بذارم. اون موقع همه سنامون کمتر بود ... الان تو فضای مجازی ساکت تر شدم و زیاد حرفی برای گفتن ندارم.
ولی همچنان به یادتون هستم . امیدوارم روزای خوبی داشته باشید.
:)
لطف کردین :)
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)