عقاید یک رامین

می‌باشید

زیر باکس مجاز نوشته
دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۳۱ ب.ظ

 ۲۴ تا نظر تا الان نوشتن

تبــــــــــــــــــــــــــــــــــریک :)
ممنون :)
باشنده شدی؟
آره :))
تبریکات ویژه:)
مرسیات :)
مبارکه. به سلامتی:-)
خیلی ممنون :)
تو چه زمینه ای؟!
دکترا . ولی قرار نیست بخونم :)
عه! به سلامتی! مبارکه!
خیلی هم عالی :)
مرسی مرسی :)
کاش یکی از اینا واسه منم تو تابستون اتفاق بیوفته
هم این اتفاق میفته واسه تون 
هم قراره تو یه باکس بنویسه 
دانشگاه هنر
#حس_خوب
مرسی مرسی :)
چرا نخونید؟:/
تمام پارامترها رو که در نظر می‌گیرم همشون به نخوندن هدایتم می‌‌کنن
خب درسته شاید کار درست برای شما همینه
و حتی اگه میخواستم بخونم هم نمیشد. رتبه‌ام دو رقمیه ولی واسه دکتری زیاده :))
ینی به ناز کردن من نیست :)))
پس اون مجازه چی میگه این وسط؟ :/
مجاز به انتخاب رشته می‌باشم
خدا از دهنتون بشنوه
ایشالا :)
واااووو ^__^
خوبه خیلی خوووب.
حالا شما مصاحبه اش رو هم یه تست بزنید.
:)
حسش نیس :))
#همینقدر خسته :)
همین‌قدر :))
من واقعا نفهمیدم چی شد:/
در حد کنکور سراسری بلدم، دکترا دیگه تو دانسته‌های من نیست!
کنکور - نتایج اولیه ( اینکه مجاز به انتخاب رشته هستیم یا نه) - انتخاب رشته - نتیجه نهایی
همیشه این شکلیه دیگه
الان نتایج اولیه اومده 
ایوللل:)
تبریکات فراواننننن ^ـــ^
چقدددرررر خوشحال کننده بود :) ^ــ^
خیلی ممنون :)
:)
ان شاءالله همیشه موفق باشید (:
چقدر خوشحـــــــــــــال شدم واقعا، از ته دل...
ممنونم :)
لطف دارین :)
به به مبااارکه :) شیرینی چی میشه پس؟؟ D:
ممنون :)
والا قرار نیست انتخاب رشته کنم . همین جوری شرکت کرده بودم :)
آها پس فکر کنم الان اون رشته‌ خاصی که می‌خواید رو نمیارید
بله بله :)
دیگه وقتی همینجوری و نخونده رفتید و دورقمیم شدید مشخصه که خیلی کارتون درسته باید دو برابر شیرینی بدید اصلا D:
:)))
من شما رو جایی دیدم ؟ چهره تون آشناست :)))
ببین چه عشقی وبلاگ برترررر شدههههه^___^
مبارکه عقاید یک رامین جان:)
چرخت بچرخه برامون وبلاگ قالب قشنگ:)
:))
شرمنده می‌کنین ^_^
اینجا به عشق شماهاست که سرپاست :)
هوریا! مبارک باشه!
ممنون :) ولی قرار نیست بخونم
همین که از سدش گذشتی و نشون دادی رییس کیه، مبارکه :دی
[آیکن عینک دودی]
مرسی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)