عقاید یک رامین

من و این همه خوشبختی محاله

اینستاگرام طی یه حرکت جدید، اجازه میده تمام اطلاعاتتو دانلود کنی، هر چی لایک کردی، هرچی کامنت نوشتی، دایرکت‌ها و ... . همه رو با تاریخ و ساعت بهت میده. چند ساعت خودمو تو داده‌ها غرق کردم

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۴ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

چقدر جالبه که میتونی تغییر ذائقه و علایقت رو در گذر زمان زیر ذره بین بگیری....پارسال چی دوست داشتی و امسال چی...
چیزی که گفتین فهمیدنش از رو فایل تکست سخته یه کم :)
نظر به اینکه اینستاگرام رو فیسبوک خریده، فقط منم که احساس می کنم چشمان زاکربرگ مرا در تک تک لایک ها و کامنت ها می پاد؟
خب همه جا بحث بیگ دیتا هست. خیلی سایتا دیگه هم اطلاعات مارو آنالیز می‌کنن. در کل قبول دارم حس خوبی نمیده وقتی می‌فهمی n نفر دیگه هم دارن کارهای تورو می‌بینن :|
آخ الان بشینی از همه آمار و نمودار دربیاری. :دی
دقیقااا. صد امتیاز :))
به کی چند تا کامنت نوشتم
کیو چن بار لایک کردم 
و ...
من که اصلا گوشیم نمیکشه اینستاگرامو حتی اون قدیمیشو، حتی اون نسخه ی مربوط به عهد کامپرینشو: دی
فقط این که چطوری میشه این کارو کرد؟
:)))
به گوشی مربوط نیست. از طریق بروزر دسکتاپ باید دریافت کرد.
قبلنم میشد میبینی چیو لایک کردی،دایرکتای حذف شده هم میاره؟
قبلا تو خود نرم افزار نشون میداد. الان فایل json میده بهت :)
نه حذف شده و حتی کامنتایی که واسه پستای ارشیو شده بقیه مینویسی هم نشون نمیده
چه خوب .. نمیدونستم!
به دلیل پاره ای مشکلات مجبورم ورژن قدیمی استفاده کنم:دی
این قابلیت فعلا از طریق بروزر قابل دریافته. به گوشی ربطی نداره :)
آخه این مبحثی که شما میگی در مورد فیسبوک زمانی معنی میده که دیتای مرتبط با خودش رو پردازش کنه. فیسبوک کاربرایی که عضوش نبودن رو هم رصد می کرد، حتی بعد از لاگ اوت هم دیتا می گرفت، و حتی حتی حتی یه نفر از اطلاعات اکانتش بک آپ گرفته بود اسکرین شاتش رو به اشتراک گذاشت، ریزِ تماسهایی که با شماره پشتیبان فیسبوکش گرفته بود هم توشون بود. خب اینا دیگه اطلاعاتی نیست که من به فیسبوک یا توییترم دسترسی داده باشم بخونن و ذخیره کنن، یا از اون بدتر بپردازنش و بفروشه به کسی. :|
بله . کاملا قبول دارم و موافقم
چه جالب،این واسه آمار گرفتن از سوابق کسی خیلی خوبه:))
البته اطلاعات هرکسو فقط به خودش میده
حالا از طریق همون بروزر چطوری میشه؟ ((:
قسمت  privacy and security
data download
چه خوب!
خیلی حال کردم باهاشون
تحقیق واسه امر خیر هم راحت میشه:|
:))
البته دیتای هر کسو فقط به خودش میده
وبلاگتون عالیه
موافقم باهات :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)