عقاید یک رامین

من چرا عکس از جوونیام ندارم؟

سی سال بعد قرار به خودم بگم 

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۱۷ ق.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

عذاب وجدان گرفتم
بحث دو جنبه مختلف داره
- زیاد ازم عکس نمی‌گیرن
- از عکسای خودم خوشم نمیاد
چون دوربین همیشه دست خودت بوده؟
چون هم دوربین دست خودم بوده
و هم از عکس‌هایی که ازم گرفتن خوشم نمیاد
عکس از بچگی خوبه! اگه اونو دارین دیگه غصه نخورید.
عکس بچگی دارم. ولی خب الانم دارم زندگی می‌کنم. آدم‌ها به خاطرات‌شون زنده‌اند. اگه خاطرات‌شونو ازشون بگیری چیزی ازشون نمی‌مونه
سعی کنید یکم از وسواس عکاسیتون بکاهید، برا خاطره موندنش خوب بودن، زیاد هم ملاک نیستاا هست؟؟!
والا من اتفاقا کم توقع‌ام
مثلا همون عکسی که من تو نمایشگاه گرفتم رو حذفش نکرده باشید، نگهدارید برا سی سال بعد. :))
بله اونا هستن. نگه‌شون داشتم :)
خودمو آماده کرده بودم برا شنیدن جمله: کدوم عکسا؟؟! :)
ممنون. :)
نه دیگه اون طوری هم نیستم :)) عکس پاک نمی‌کنم اصولا
منم الان خیلی ناراحتم چرا عکسای دوران بلوغمو پاک کردم
خاطرات باید بمونن تا آدم گذشته شو فراموش نکنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)