عقاید یک رامین

پس کی اونارو نصیحت می‌کنه؟

چون اولین باره تو این سن هستیم، بزرگترا بخاطر تجربه گذروندن این سن مارو نصیحت می‌کنند. اما خود این بزرگترها برای اولین باره که دارن سن فعلی‌شونو تجربه می‌کنند. از کجا معلوم دارن درست زندگی می‌کنند؟ از کجا معلوم همین نصیحت کردن‌شون بعنوان یه بزرگتر درست باشه؟ اونا هم تجربه سن فعلی‌شونو ندارن دیگه،

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۲۴ ب.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

بزرگترین بیماری آخرالزمان



۵۵۷- جنگ واقعی و بی پایان و تعالی بخش فقط جنگ زناشوئی است : جنگی اجتناب ناپذیر و جدی و بی واسطه! و مابقی جنگ ها همگی جعلی و تفننی و نمایشی می باشد که فقط به واسطه صنعت و ثروت ممکن می گردد و یا همه این حال محصول کتمان و گریز از جنگ زناشوئی می باشد و یا معلول شکست در این جنگ. و هیچکس چون من این نبرد را در همه ابعاد و اعماقش به سرانجام نرسانیده است در کمال صلح و مروت و به همین دلیل زن شناس ترین و مردترین مردان جهانم. و هر زنی در رابطه با من بالاخره زن می شود. من تنها شفابخش بزرگترین بیماری آخرالزمان یعنی برابری زن و مرد هستم.

استاد علی اکبر خانجانی

کتاب هستی بایستی



دانلود رایگان کتاب از :

https://t.me/ensanchist/173

نکشیمون تنها شفابخش بزرگترین بیماری آخرالزمان
:|
تاحالا به این مدلش فکرنکرده بودم(:!
البته شایدچون از ی جایی تجربه های قبل و رسیدن به یه بلوغ فکری باعث شه اونا دیگه احتیاجب نداشته باشن ی جورایی سرد گرم چشیده ان
کی می‌تونه ادعا کنه تمام سرد و گرمی روزگارو چشیده؟ به فرض که ادعا کرد. چطور می‌تونه ثابت کنه؟ اتفاق بالای اتفاق بسیار است :))
به نظرم هیچ کس نمیتونه به خاطر سن نصیحت کنه بلکه ممکنه یکی حتی ازت کوچیکتر باشه ولی بتونه تجربه ی کاری که کرده رو در اختیارت بذاره تا مسیر اشتباهشو تکرار نکنی ولی اینکه صرفا به خاطر بزرگتر بودن کسی نصیحت کنه کاملا غلطه به نظرم چون هیچ کس عالم کامل نیست و هیچ دو آدمی مشابه نیستن که چون اون مسیرو طی کرده پس حتما کارش درست بوده و ۰۰۰
ولی همه این کارو می‌کنن
خب اگه قابل کنترل بود خودشون کنترلش میکردن که براشون تجربه نشه که بعد هم بخوان به واسطه تجربه اشون نصیحتمون کنن. بنظرم توقع اینکه از تجارب استفاده کنیم و فلان کار رو بکنیم یا نکنیم خیلی احمقانه است. فقط زحمت موعظه کردن نودونه درصد بی نتیجه رو به دوش میکشیم وگرنه تا واقعا خودمون چیزی رو نپذیریم همش کشکه!
همه آدما حتی تو موقعیت یکسان شرایط متفاوتی دارن و به واسطه همه این فاکتورها ریکشن های خاصی تو موقعیت دارن توش تجربه جایگاه ملموسی نداره.
تا وقتی خودمون چیزی رو نخوایم همش کشکه. کاملا قبول دارم.
نمی دونم... گاهی وقتا هنگ میکنم و فکر میکنم یعنی اگر بهشون بگیم شما بی نقصید، دست از سرمون بردارید راضی میشن؟
بعدم عبرت گرفتن چیزی هست که هرکسی خودش باید به اون نقطه برسه! حرفای تکراری چقدر؟ حرفای بی فایده چقدر؟
فکر نکنم تاثیری داشته باشه
و باید تلاش بشه خود آدم مبتلا به این مورد نشه
صداشو در نمیارن وقتی گند میزنن:))
والاااا :))
درسته . ولی موضوع اینجاست که اولا معمولا تو جووونیه که ادم تصمیم های مهم میگره و تو ایندش تاثیر داره ینی مهمه که تصمیمت حتما درست باشه چون تو سالهای بعدی زندگیت نتبجشو می بینی.
ولی خب درسته که بزرگ ترا تصمیم های حیاتی نمیگیرن اما به قول شما به نصیحت احتیاج دارن دارن بله ، البته درسته که اونا این سن و برا اولین بار دارن تجربه میکنن اما اینم باید در نظر بگیریم بالاخره ادم تو سال های جوونی تجربه هایی کسب میکنه که قدرت تفکر و تصمیم گیری رو افزلیش میده ینی احتمالا بررگ ترا به مراتب تصمیم های درست تری میگیرن .
بله واسه تصمیم‌گیری‌های مهم زندگی کمک لازمه 
ولی من مشکلم اینه که چطور میشه بهشون فهموند که اشتباه کردن؟ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)