عقاید یک رامین

ای خودم 16

ای رامین !

ای خودم !


از غذا عکس نگیر. هر رستورانی رفتی یا سر هر سفره‌ای نشستی، با دیدن غذاهای خوش‌رنگ و لعاب، باید خدارو شکر کنی، نه که با گوشی از غذا عکس بگیری. بحث ژانر Food photography جداست. غذا حرمت داره. سفره حرمت داره. حرمت‌شونو نگه دار.

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۰۴ ق.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

نصایح العکاس باشی، جلد دوم.

باز ما رفتیم دورهمی و جات خالی بود که. :)
:)) دقیق‌تر بگیم میشه جلد 16 . صفحه 367 حاشیه کتاب :))

باز شما رفتین دورهمی و من فقط از دور تونستم متن ‌هاتونو بخونم

+ من قبلا تو وبلاگ یه قسمت داشتم به اسم "جوامع البلایا" بلاهایی که سرم اومده بودو می‌نوشته :)) یاد اون افتادم
چه فرقی با هم دارن؟
اون هدفش فرق داره. دکور داره. نور داره. کارفرما داره.
خیلی کار مسخره‌ای هست واقعا. از اون بدتر اشتراک گذاریش با بقیه ست. چی رو داریم نشون میدیم آخه؟
موافقم
عه آره! جوامع البلایا... :))

منم که نصفه رفتم، فکر میکنم خیلی از خوشی هاش مال نصفه دوم بوده! :|
هرچند وقتی نوشته‌ها رو می‌خونم، نبوده، ولی حسم می‌گه بوده! :|
:))

حتمن بوده :))
اسیر مجازستانیم متاسفانه
اسیر شدیم
سالاد چی؟!
غذا، غذائه. فرقی نداره
چقد زندگی شما عکاس ها پیچیده س :|
آقای برادر هفته پیش کنفرانس کلاسی داشت در مورد اینکه عکاسی صنعتی با عکاسی تبلیغاتی چه فرقی داره، نود و هفت بار برای من اجرا کرد، من هنوز نفهمیدم فرقش چیه :|
:)) فرق دارن خب :))
البته من اینو بعنوان عکاس نمی‌گفتم. 
ناتانائیل!غذا آلوچه نیس بش نمک بزنی،دختر نیس بش چشمک بزنی...
غذا حرمت داره.باس بخوریش
:))))
احسنت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)