عقاید یک رامین

مجله عکاسی 19

با چند تا عکس جدید و چند تا عکس قدیمی :)

امیدوارم خوش‌تون بیاد 

1- شالیزار مهدی‌خان محله - ماسال
این عکسو سال پیش گرفته بودم ولی خب ادیتش جدیده



2- این عکس جدیده 



3- جاده ارتفاعات اولسبلنگاه

این عکسم مربوط به سال پیشه



4- پنجره مسجد جامع تبریز

عکس جدید - با گوشی گرفتم



5- چون مربوط به سال پیشه یادم نیست کجاست :))

فکر کنم جاده سرچم به خلخاله 

دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹ ب.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

۱ و ۲ و ۴ 👌
موفق باشی.
خیلی ممنون :) 
چه عکس های قشنگی!!
ممنون :)
خیلییی قشنگه:)))
ممنونم :)
بسی خوشمان امد
ایا اجازه هست سیو کنیم؟
:)
مشکلی نیس :)
عکس سومی منو یاد یکسری از پست های جولیک انداخت

دوست دارم یک روز برم اینجا رو ببینم از نزدیک :) ولی نه با شرایط جولیک :))
بله ایشون چند تا پست مبسوط داشتن در مورد ماسال :)

جای قشنگی. حتمن برین :)
یکی دوتاش که اینستاتون هست. :)
سومی یه جورِ خیلی باحالی جذاب و قشنگه که میخوام توش غرق شم. ^__^
همیشه هنرمند بمونید.
بله ولی یه کم متفاوتن :)
:) خوبه که خوشتون اومده
ممنون :)
عالی ، ۲و ۴ عالی تر....
چقدر دلتنگ مجله عکس بودم :)
مرسی از شما :)
:) لطف دارین :)
مشغله زیاد باعث میشه کمتر عکاسی کنم
وای^ـــ^
عالیییههههههه
اینا که اطراف من هی با یه دوربین راه میرن فقط دوربین دارن عکاس نیستن. این جمله رو وقتی عکسایی که گرفتین رو نگاه میکنم تو مغزم تکرار میکنم:)))
خیلی ممنون :)
عرق شرم و خجالت و این حرفا :))
من اولی رو خیلی دوست دارم. ^_^
چون خورشید داره :)
با طبیعت ها کار ندارم چون به ظاهر صرفا قرار زیبایی طبیعت نشون داده بشه. و اینکه چقدر موفق بوده و اینا رو در حد قواعد خشکش بلدم و کلا عکاسی از طبیعت بلد نیستم بنابراین نظر بدم خودمو ضایع کردم. ولی حس عکس اول با ادیت مصنوعی شده. ینی از این جهت منو جذب نمیکنه.

در مورد اون مسجد هم کلا موضوع با این که تکراریه ولی خوبه. ینی یه جورایی این مسئله با این قاب و اینا همیشه خوبه

اما در مورد اون تاکسی جز اینک صرفا تکنیک ب کار بردین، چیز دیگه ای نمیتونم ازش دریافت کنم. صرفا تکنیکه؟
در مورد عکس اول باید بگم معمولا عکس طبیعت از رنگ‌های متنوع تشکیل میشه بهمین خاطر کالیبره بودن صفحه‌ نمایش خیلی مهمه. بارها شده که من عکسو ادیت کردم ولی همون عکسو تو جای دیگه دیدم هی به خودم گفتم من اینو ادیت کردم ؟ :| خلاصه اینکه من تو عکس اول فقط اصلاح رنگ و نور کردم همین.

عکس مسجد تمرینی واسه عکاسی با موبایل بود . میشه گفت جزو اولین تلاش‌هام بود

عکس تاکسی : من شدیدا به بازی با نور علاقه دارم. اینکه موقعیتی رو پیدا کنم که نور تابیده و توامان کنارش هم سایه با کنتراست بالا باشه خیلی منو جذب می‌کنه. دیدن نور تو تاریکی برام حکم روزنه امید تو این همه مشکلاتو داره
عکس دو عالی!
خیلی ممنون :)
عکاس بودن درنوبه خودش خیلی جذابه
البته عکاس بودن خیلی جذابه 
به شرط اینکه منم عکاس باشم :)) کلمه عکاس هنوز برام سنگینه
توی عکس دوم، ماشین درحال حرکته؟ ... چطوری عکس رو گرفتی؟؟؟؟؟ شکار لحظه ها؟؟
بیگ لایک!
بله در حال حرکت بود. سرعت شاتر زیاد بود بخاطر اون ثابت به نظر می‌‍رسه
 ممنون :)
اینا یه چیزى بیشتر از فوق العادن :)))
خودم به شخصه عاشق عکس دو شدم
ممنون :)
لطف دارین :)
عکسایی با مدل عکس چهارم رو خیلی دوست دارم.
از اون مدل عکسا قبلا هم گرفتن . تگ "عکاسی" رو نگاه کنین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)