عقاید یک رامین

الان حوصله ندارم

یه مدتیه که به خودم میگم بیا باهم حرف بزنیم، اما خودم در جواب به خودم، مثل زن‌هایی که دیگه علاقه‌ای به شوهرشون ندارن و در آستانه طلاق‌اند، میگم 

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۲۱ ق.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

کامنت اول رو بگیریم تا بعد خدا چی بخواد
:))
بهتره حوصله اتون سرجاش اومد بشینید با خودتون حرف بزنید وگرنه کار به طلاق و طلاق کشی میکشه. :|
این کلمه "دیگه علاقه ای ندارن" درد داره ها نداره؟؟!! یه جوری حق میده که علاقه ها هم موقت باشه.
گوش نمی‌کنه.
البته من گفتم مثل زن‌هایی که ... . منظورم لحن اون موقعیت بود.
هیچ چیز ثابت نیس
اوا دعا میکنم زن و شوهر درون تون صلح کنن
ممنون ولی منظورم لحن اون شرایط بود
فقط می خوای با خودت حرف بزنی؟ یا رفتارای زناشویی هم همراشه؟ :)
:|
من فقط لحن اون موقعیت رو میخواستم نشون بدم
میدونم :) بیشتر جنبه شوخی داشت کامنت من
:)) حله
اوضاع احوال تون خوبه اقا رامین؟
بد نیستم خوبم. شما خوب هستین ؟ روزگار خوشه ؟
خوشحال کنندست که حتی وقت نوشتین بد نیستین ادامه ش گفتین "خوبم" . خوب باشین ولی:) خوب خوب
خوبم تقریبا
روزگار یک کنکوری چقدر خوشه بنظرتون؟:))
:) درتلاشم که خوب باشم

وقتی روزگار آدم بشه فقط یه موضوع (مثل کنکور) زندگی سخت میشه. همیشه باید چند بعدی رفت جلو
:)

اوهوم.. چقدر تامل برانگیز.. الان ده دقیقه ست واقعا دارم بهش فکر میکنم
یه همچین آدم حرف تامل برانگیز گویی هستم من :))
#تامل_برانگیز_گو :)))
:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)