عقاید یک رامین

دیگه حس قدیمو واسه تون نداره

آهنگ مورد علاقه‌تونو نذارین رو آلارم گوشی. بعد اینکه یه مدت با صداش از خواب بیدار شدین،

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۴۲ ب.ظ

 ۲۸ تا نظر تا الان نوشتن

نه تنها حس قدیمو واستون نداره، که بعد یه مدت تقریبا ازش متنفر هم میشید.
هنوز به اون حس نرسیدم
این حرکت رو واسه موزیک های منفور باید انجام داد و بس! در قبال موزیک های دوست داشتنی این حرکت خیانت است! خیانت!
اون وقتم موقع بیدار شدن از خواب، از زندگی سیر میشم :|
دقیقا همینطوره...
چاره چیه؟
خاصیت اینو داره که تبدیل بشه به رو نِرو ترین آهنگ؟
از اونجایی که آهنگ انتخابی من، آهنگ ملایم و آرومیه، هنوز رو اعصابم نرفته و صبح‌ها، تو حالت خواب‌وبیدار تو ذهنم می‌خونمش
آره. آهنگ مورد علاقه حسش خراب میشه، آهنگ منفور منفورتر میشه!
ولی من امتحان کردم یه آهنگی که معمولیه برام یا حس خاصی نداره وقتی رو آلارم میاد همون‌طور باقی مونده هیچ تغییری نمیکنه...
برای بیدار شدن از خواب، یه آهنگ ملایم لازمه. هِوی متال نباشه :| تمام آهنگای ملایم هم خوب هستن :| هیچکدوم معمولی نیستن.
آخه باید یک چیزی باشه که مجابم کنه به‌خاطرش بیدار بشم.
چندوقت یک‌بار مجبورم عوضش کنم. آهنگ‌های موردعلاقه‌م یکی یکی فدا می‌شن.
من چون مدت کمی این روش رو دارم انجام میدم، هنوز فدا نشده :))
یادم باشه دیگه هیچ کس رو با صدام بیدار نکنم.!
چندماه پیش بابام ذوق میکرد که بیدارش میکنم ولی جدیدا حس خاصی نداره حتی چند روز پیش صداش که زدم لحاف رو کشید رو سرش و گفت خسته است میخواد یکم بیشتر بخوابه.
می‌تونین برای یکنواخت نشدن دو روز در میان با صدا زدن بیدارشون کنین
وای من هربار اینکارو کردم ازش متنفر شدم :/
یا هربار عاشق آهنگی بودم انقدر گوشش میدم تا دیگه آهنگ اولشم که شروع میشه زده میشم طاقت شنیدنشو ندارم میزنم بعدی :/
اون حالت دوم بین اکثر آدما شایعه :))
حالا چی هست آهنگ مورد علاقه‌تون؟
چاره نمی‌خواد. همون صدایی که رو خود گوشی هست باشه و عوضش نکنیم. :دی
قضیه اینجوریه که من از این آهنگ متنفرم می‌شم و همین نفرت باعث می‌شه تا صداش بلند می‌شه بیدار شم. مغزم عادت کرده با شنیدن این صدای مسخره هوشیار شه. :/
بابا اونا خیلی 6 و 8 اند :))) من حتی همای هم نمیزارم . وسطاش داد میزنه :))
اون شکلی آدم اسیر میشه :))
من متاسفانه آهنگ‌های مورد علاقه‌ام رو گوش هم نمی‌دم حتی. :)) که حس خوبشون نره. چه برسه به آلارم گذاشتن! :دی
احسنت احسنت :)))
آره البته اینم حرفیه. الان که دقت کردم می‌بینم هر صبح یه دور سکته می‌زنم تا پاشم. :تفکر
ولی خب چاره چیه! یه جوری باید بیدار شیم دیگه :دی
من حتی هشدار رو از ۶ می‌ذارم تا ۷ که هی هر ده دقیقه زنگ بخوره تا بیدار شم :|
من رو صدای بلند حساسم. سردرد می‌گیرم :|
من تا نصفه آهنگ گوش میدم بعد خاموش می‌کنم تا به ادامه خوابم برسم :)))
بهترین روش برای منِ که آلارم گوشی صرفا برا دلگرمیه چون دو دقیقه زودتر بیدار میشم زنگ رو هم قبل در اومدن صداش خفه میکنم و تمام! برا همین مشکلات بقیه رو هم ندارم. :)
برکانا 
ولی واقعا سخته اجراش :|
من از بچگی اینجوری بودم، انگاری ناخودآگاهم ساعت داره و دقیقا سر وقت بهم یادآوری میکنه!
همین مسئله رو خواب دیدنمم یه جورایی دیده میشه یه مدل آنرماله، مثلا خواب میبینم وسطش بیدار میشم، مجدد میخوابم ادامه اش رو میبینم. یا خوابمو مدیریت میکنم طوری که دوستش دارم میبینم.! یا هم خواب میبینم و هم صداهای اطرافم رو میشنوم ولی بعدش گیج میشم کدومش خواب بوده و کدومش نبوده. یا تو خواب گوشی جواب میدم خیلی ریلکس حرف میزنم بعد یادم میره چی گفتم یا اصلا حرف زدم یا نه. :||
کلا آییخ یاتارام.
خیلی خوبه که :)
کنترل داشتن رو چیزی مثل خواب عالیه :| عالیه . 
واقعا با اون بیدار می‌شی؟
آدم بیشتر دلش می‌خواد همین‌جوری که داره بهش گوش می‌ده٬ بمیره. :)
خیلی قشنگ بود. ^_^
آره :)) 
نصف آهنگو تو مغزم باهاش زمزمه می‌کنم :))
یه زنگ تلفن هست که من هربار با شنیدنش یاد یه اتفاق بدی میفتم که با زنگ خوردن گوشیم افتاد و هرموقع گوشی کسی اون زنگ رو داره یاد اون اتفاق میفتم و استرس میگیرم :// اینم مثل همونه که آهنگ مورد علاقه رو واسه بیدار شدن بذاریم :/ چون ذهن فکر میکنه هر موقع اون رو میشنوه قراره اتفاق بدی مثه بیدار شدن بیفته :/
.
برای آلارم گوشیم یه مدت یه آهنگه بود که اگه همون ده ثانیه اول بیدار نمیشدم قطعش نمیکردم فحش میداد و خب آبروم میرفت :دی و همیشه از ترسم که نرسه به اون بخش زود بیدار میشدم :دی
بعضی صداها یا آهنگ‌ها این شکلی‌اند. آدمو یاد خاطرات ناخوشایند میندازه
نه دیگه فحش خطرناکه :))
من وسط روز صدای آلارمی که باهاش بیدار بشم رو هم بشنوم استرس میگیرم!
چرا این قدر استرس آخه؟
نمیدونم واقعا! البته الان بهتر شدم!
از اینم کمترش کنین :)
با صدای اعصاب خردکن آلارم خود گوشی هم بیدار که می شی دوباره می گیری میخوابی، دیگه چه برسه به این که آهنگ مورد علاقه هم باشه و حس آرامش حاصل از اون!
اون وقت همراه با یه لبخند می‌گیری می‌خوابی دوباره :))
از اصل غافل نشیم!
اصل بیدار شدن و نخوابیدنه که اتفاق نمیوفته (:
البته بعضی وقت‌ها هم بیدار میشم هااا :))
اون بعضی وقت ها هم دلیلش آلارم نیست! یعنی در واقع آلارم موجب بیداریِ متوالی (!) نبوده، دلیلش اون مهمیه که بخاطرش مجبور به بیدار شدن شدید (:
البته که اون مهم تاثیرش خیلی بیشتره :)
چند روز پیش گوشه اتاق کنار کلی خرت و پرت دیدم کامپیوترمون (کیس، مانیتور) داغون افتاده. تمیزش کردم کابل نداشت کابل خریدم راهش انداختم. ببینید چیا پیدا کردم از توش:
http://uupload.ir/files/3mkf_۲۰۱۷۰۹۱۹_۲۲۱۱۱۲.jpg
یادش بخیر
اون زمان علاقه شدیدی به انگشتر داشتم
چه بودیم چی شدیم :))
شما میگید اون زمانا، کلی خاطره که از تو آرشیوهای قدیمی کامپیوتر بیرون کشیدم وادارم کرد مثل همون زمانا تا سحر نشستم پای مرور خاطرات، این جمله "چی بودیم چی شدیم" رو حتی با دیدن خاطرات یه سال پیش هم میگفتم چه برسه به چند سال..
رسما زمان در حال گذره، واقعا میگذره.!
منم گاها، فایل یا نوشته یا عکسی از قدیما می‌بینم، گذشت زمانو متوجه نمیشم. یهو می‌بینم 3 ساعت گذشته و من غرق شدم
دقیقا زمان به همین سرعت که متوجه نمیشیم میگذره.!
برم چند صفحه باقی مونده کتابمو بخونم تموم شه. :)
:)
چه کتابی ؟
"بیگانه" آلبرکامو.
19:51 تموم شد. :)
برکانا :))
نمیدونم چرا مثل یه آدم خنگ به هر بار برکانا گفتن شما دو دقیقه میخندم. :))
البته برکانا هم نداره یه هفته طول کشید تمومش کنم. با نرگس شروع کرده بودیم اینقدر که من برا خوندنش فس فس کردم و هی وقت کم میاوردم فک کنم ذوق اونم کور کردم برا حرف زدن درموردش :|
:)))
من کتاب دارم 5 ساله تموم نکردم :)) همین جوری مونده :)) یه هفته خوبه که 
قوت قلب بالاتر و بهتر از این مگه داریم. :)))
والااا :))
راستی تو این روزا دعا کنید همه رو منم ویژه :)
دیگه واقعنی برم.
حتما. محتاجیم به دعا
فعلا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)