عقاید یک رامین

مثل امروز

بعضی از روزها نباید تموم بشن. بعضی از روزها رو باید قاب کنی بزنی گوشه دلت. حس بعضی روزها، می‌تونه ماه‌ها شارژت کنه. بعضی روزها، اندازه یه ماه می‌خندی؛ دلت شاده؛ حرف‌های خوب می‌شنوی؛ تو هم حرف می‌زنی؛ مثل بقیه جاهای دیگه سکوت نمی‌کنی؛ هیچ‌کس نقاب نزده؛ هیچ‌کس نقش بازی نمی‌کنه؛ می‌تونی آینه صاف و زلال دل بقیه رو ببینی. بعضی از روز‌ها نباید تموم بشن.

چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

من چنین روزی رو دارم میسازم برای خودم (:
که تموم نشه...
خوبه :)
به‌به.. زیاد بشن این روزها برات.
ممنونم :)
لیلی(آچیلا) بیاد این پست رو بخونه و ذوق کنه. *__*
این روزا برا خودشون یه شبانه های بیداری خیلی خوشمزه هم دارن، هی آدم دلش میخواد نخوابه و شب رو هم با همون روزش زندگی کنه.
دیدن این چنین پست ها خیلی حال خوب کنن خیلیاا :)
منظورتون آچالیا ست ؟ :))
ممنون :)
همون :)
من مریم رو مَیرَم میگم، لیلا رو لیلی، آچالیا هم روش :))
:)))
وای^ـــ^
چقددرررر زیاااددد خوشحاللل شدمممم:)
خیییلیییییییی ^^ـــ^^
ادم از خوشحالی دوستانش واقعا ذوق زده میشه:) ^ـــ^
من بسی خیلی خیلی زیاد خوشحالم که خوبین. خیلی ها. خیلی زیاد. خیلی. خیلی زیاد:)
و واقعا از ته ته قلبم امیدوارم همه روزها همین شکلی باشه:)
:)
خیلی خیلی لطف دارین شما :)
آخ آخ دقیقا..همین چهارشنبه یکی از این روزها رو تجربه کردم عالی بود :)

چقدر قالب وبلاگ به خودتون نـــمیاد:)
:) اتفاقا من هم این پستو 4شنبه نوشتم

مگه شما منو دیدین ؟ :))
این روزاتون زیااد(:
خیلی ممنون :)
نه ندیدم!
اما خب عکس آواتار و یجورایی سبک نوشته اتون نمیخوره بهش!
اصلا قبلا یه قالب دیگه بود نه؟؟
عکس آواتار رو قبول دارم. نمی‌خوره.
بله. متناسب با هر فصل قالبو عوض می‌کنم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)