عقاید یک رامین

مگه میشه؟

دانشجو باشی، مهندسی بخونی، ارشد باشی ولی بلد نباشی نمودار بکشی؟
سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۱۳ ب.ظ

 ۲۲ تا نظر تا الان نوشتن

با اینترنت و آموزش همه کار اسون شده
و حتی اونم نتونست :|
صددرصد :|
صد در صد چی ؟
صددرصد میشه :|
چرا اخه ؟ :|
چون اینجا ایرانه :|
-_-
میدونی بلد بوده!فراموش کرده! D:
فکر نکنم
باید از زندگی بلاکش کرد. :|
وقتی همین موارد رو تو دنیای کار و اداره ببینی دردش صدبرابره وقتی کارشناس ارشد یه واحد معتبر نمیتونه اسم یه فایل اکسل رو تغییر بده :| وقتی دستش خورده صفحه وورد مینیم شده و بلد نیست چطوری صفحه رو بزرگتر کنه :| باور میکنید مورد داشتیم کپی پیست کردن بلد نبود؟؟! :|
بله بله. کاملا قابل درکه. و شدیدا دردناک که چرا واقعا :|
این هم مثل وُرد کم کم یاد می گیرید، غمتان نباشه (:
من ؟ :|
منم درست بلد نیستم. خب آدم سر و کارش نمی افته، طبیعیه که بلد نباشه. اینکه وقتی سر و کارش افتاد تلاش نکنه یاد بگیره غیرطبیعیه ولی.
شما رشته‌تون متفاوته، قبول دارم ولی کسی که مثل من عمران خونده و هم‌دوره‌ای منه، این فاجعه‌ست که تو این 6 سال به بار هم یه نمودار نکشیده باشه. 
هیچ چیزی نشد نداره :)))
آره والا :|
سنجاقتان میکنم به این نوشته ی خودتان (:

http://rgon299.blog.ir/post/803
منظورم این بود که من بلدم. مخاطب پست یه نفر دیگه‌ست :)
اتفاقا داشتم میخوندم تو ذهنم بود که شما حقوق میخوندید فکر کنم! بعد با خودم گفتم نه مستور، توهم نزن داری اشتباه میکنی، ایشان خودشان بهتر میدانه که چی میخوانه.... خلاصه که از این جهت ما در نظر گرفتیم ((((:
نه من حقوق نخوندم :)) 
تا بیشتر از این ضایع نشدم برم من D:
بلاگرا رو با هم قاطی کردم!
از عوارض نزدیکی کنکوره (((((:
منو با متر اشتباهی گرفتین :))
برادر من روزه ام
مغزم نمیکشه الان! (((:
متر چیه؟ یا حتی متر کیه؟ اصلا چرا متر؟ ((:
قبول باشه :)
مترسک یا بطور خلاصه مَتَر
قبول حق باشه (:
آها، بله بله فکر کنم همین طوره ((:
:)
کدوم دانشگاه؟
تبریز
سلام
آقا ما توی ترم آخر مهندسی نرم افزارمورد داشتیم که نمی تونستن توی گوگل جستجو انجام بدن‌؛ این بنده خدا واقعا حق داره نتونه با اکسل نمودار رسم کنه!
سلام :)
فاجعه :))
البته این دلیل نمیشه دوست‌مون حق داشته باشه که بلد نباشه. حداقل 6 تا آزمایشگاه داریم که تو همشون صد تا رسم نمودار بوده :| چرا باید بلد نباشه؟
دوست تون نسبت به این دوست مون حق داره؛ و گر نه ما بیشترین ضربه رو از همین دوستان خوردیم.

توصیه می کنم زیاد در این مورد حرص نخورید چون مثل ما کچل می شید‌ :D
بیشتر برای من "تف سر بالاست"

باشه :))
حالا این مهندس رو بیخیال، هدر کو؟؟!!
سرجاشه :|
اِ بیاخ منه گوستمیردی :|
وا!!
حلدی.
اولار :)
عنوان رو دیدم یهو متن آهنگ امد تو ذهنم:
مگه میشه ماه بیاد تو خواب من...
نشنیدمش
اینکه چیزی نیست مگه میشه دانشجو باشی حتی ندونی ایمیل چیه؟ :)) باور کنید خیلی سخت بود نکشمش :/
حداقل یه مشتی، چکی، لگدی می‌زدین بهش :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)