عقاید یک رامین

مشکل همیشگی من، متاسفانه

"متاسافانه" ... پاک ‌می‌کند ... 
"متسافانه" .. دوباره پاک می‌کند ...
هم‌زمان با فشردن دکمه‌ها، زیرلب تک‌تک واج‌هارو می‌خواند تا درست بنویسد


+ حتی در نوشتن عنوان :|
چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۷ ب.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

من تو نوشتن "بلافاصله" این مشکل رو دارم.
یعنی حین نوشتنش بخشِ بالاخره نویس و متاسفانه نویسِ مغزم همش میگه اینم بالافاصله‌ست :|
:))) 
بالافاصله :))
+مشکل منم هست! خیلی پیش میاد...خیلی
اما بنظرم باید بذاریم واژه ها فرمان بدن و انگشت ها فقط اطاعت کنند! یعنی همونطور که تو ذهن هست پیاده بشن تو نوشته
ولی
به همین راحتی ها نیست!
من فقط و فقط با این کلمه مشکل دارم بقیه کلمات این طوری نیستن برام
گل نگاردنبال راهی برای حذف کامنت میگردد!
اولش گفتم شاید از عمد اشتباه تایپی نوشتین و حواستون نبوده وخواستین بگین همیشه موقع نوشتن فکرتون جای دیگه میره -_-
هیــــــــــــــــــــــــچ نمیدونم چرا انقدر فکرهای پیچیده به ذهنم رسید!
خیلی بیخودی به آرایه تشبیه فکر میکنم و آخرش ایهام برای خودم میمونه -__-
هوووف
نه . غلط املایی دارم بعضی وقتا. وقتی قابل جبرانه، حساسیت ندارم روش. ولی این مورد فرق داره.
:)
بیخیال
یادتونه یوزرنیمتون tired بود؟... :دی
بله بله :))
حتی خیلی tired هم بود یه زمانی

خوبین؟ کم پیدایین
اصلا بخاطر این پستتون رای مخالف میزنم -___-
[فقط جهت رفع حرص ناشی از خطای ادراکی خودم 0_-)]
مرسی واقعا :))
من با بلاخره این مشکل رو دارم! بالاخره، بلاخره! :|
یه دوست دیگه هم این مشکلو دارن مثل اینکه :))
آواتار جدید [عینک دودی]
جواب کامنتم رو دادین وگویا اصلا شما هم متوجه نشدین که من چقدر اشتباهی و خارج از موضوع پست ، فهمیدم...
اما خودم با کامنت بعدیم شفاف سازی کردم سوتی ام رو -__-
:))
سخت نگیرین
خوبین سوال خوبی نیست و هربار آدم نمی‌دونه چه‌طور جواب بده.
خودتون واقعاً خوبین؟

من هستم. حداکثر به فاصله‌ی پنج، شش ساعت از هر کدوم از پستایی که می‌ذارین...
خودتون کم پیدایین ولی.
نه؟
بله. اگه به معنای دقیقش توجه کنیم حرفی که میزنین کاملا درسته ولی این جور احوال‌پرسی‌ها بیشتر برای فتح بابه. برای شروع دیالوگ. نه منم خوب نیستم و فهمیدم که شما هم زیاد حال دلتون خوب نیست
:)

خوبه :) 
با توجه به شرایط فعلیم (که زیاد علاقه‌ای به حرف زدن در موردش ندارم) فکر می‌کنم به مقدار کافی هستم :))
هر چی فکر کردم به این که من با چه کلمه ای مشکل دارم که بگم بابا منم آره، هیچی پیدا نکردم!!
خلاصه که من نه |: (((:
آورین آورین :)
عالی بود ممنون
30 تومن میشه :|
ههههه جشم در خدمتیم
:)
خوشباختانه من چنین مشکلی ندارم!
خب خداروشکر :)))
من با بالاخره مشکل داشتم :)) کلی طول کشید بتونم درک کنم بالاخره است :)) همیشه فکر میکردم چرا نذاشتن پایین خره :))
:))) 
بالاخره یاد گرفتین دیگه :))
و استثنا رو هم اضافه کنید به این معضل متاسفانه :(
عه :)) صبر کنین امتحان کنم :))
استثنا 
نه من مشکلی ندارم :))
من یکم مشکلم حاد تره :| موقع نوشتن "وقت" و" فقط" باید دقت کنم جای هم ننویسمشون D:
:))
منم یکی دوبار این اشتباهو کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)