عقاید یک رامین

آهای با شمام

از ی طرف ی پسره میاد میگه 

نیستی ، فدای ی تار موت 


از اون ور یکی دیگه پیداش میشه میگه

اگر تو را گذری بر مقام ما افتد 


یکی هم از این گوشه میگه 

کار داد دستمون باز ، این اخلاق حزب بادت


مرد سیبیلویی بلند میشه میگه 

گوش کن ، اینم میگذره ، خاطره شو باد میبره


همه منتظر منن ک من هم چیزی بگم . ی سرفه میکنم و میگم 

مرا گویی که رایی ؟ من چه دانم من چه دانم
چنین مجنون چرایی؟ من چه دانم من چه دانم 


پسره ب بغل دستیش میگه 

ولش کن . خوب میشه . مرخص میشه

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۸ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

سلام:)
کاش میشد فهمیدتون:D:))
سلام
:)

متوجه نوشته نشدین ؟؟
نع! :)
اولی مال آهنگه فریدون آسرایی و آرمین 2afm " نیستی "
دومی مال همایون شجریان " همای سعادت"
سومیش مال بهزاد لیتو  "دادیم رفت تو رو "
چهارمیش  پالت " ماهی و گربه"
5 : شهرام ناظری آلبوم رومی
آخریش کال آسایشگاه چهرازی 
خب اینارو ک میدونستم. یعنی کلا همین؟ همین و همین و همین؟
:|
آره خب
چیزی فراتر از این انتظار داشتین ؟؟؟؟
نه. نمیدونم. 
:)
:)
خوبین ؟
ب لطف شما:)
:)

الان من باید چی بگم در جواب این جمله ؟

بگید: منم خوبم:Dممنون:D
پس میگم :

من خوبم :) ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)