عقاید یک رامین

در رابطه با پست قبل




+ و همچنین تگ لوپ

چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

پست های بعضیا که صداشون برام آشناست رو، حین خوندن ناخودآگاه با صدای خود نویسنده میشنوم مثل همون پست قبل شما که انگار همین پست بود بدون آهنگ زمینه.
آره خب. صداها تاثیرگذارن.
بیشتر هدفم از این پست آموزش نحوه خوندن پست‌های با تگ لوپ بود. احساس می‌کنم کسی درست نمی‌خوند. این پستا ابتدا دارن ولی انتها ندارن. هی تکرار میشن. هی تکرار میشن.
چرا هی نمیرسیم ؟ هی نمیرسیم ؟ هی نمیرسیم ؟
انگار که فقط تن خستگی این همه راه میمونه به جون آدم ...
نمی‌دونم
وقتی می‌فهمی راهی که میری شاید تهش بن‌بست، خستگی چند برابر میشه
متوجه هدف پست شدم.
اتفاقا یاد یه چیزی افتادم، یه دستگاهی هست فراز و فرود صدا، کلمه هایی که لرزش صدا رو اون بیشتره رو تفکیک میکنه یاد اون افتادم. :)
:))
حالا چرا یاد اون دستگاه افتادین؟
خیلی جذاب طور بود خدایی
به طرز خیلی جذابی سر و ته به هم وصل میشه
:))
بله بله 
[عینک دودی]
حس کردم اگه اون دستگاهه بود، پست از اینی که هست هم قابل فهمتر یا بهتره بگم قابل درکتر میشد. :)
هیممم
راستی صداتونم یکم خسته است. :|
پست اینو می‌طلبید. با لحن شاد و شنگول نمیشد اون متنو خوند :))
جالب بود دوست من ولی به نظرم از نرم افزارهای صدا استفاده کنی بهتر نیست؟ کارها با کیفیت تر میشه.
بله قبول دارم. حرفه‌ای کار نشده. البته اگه خود فایلو دانلود کنین کیفیتش بهتر از چیزیه که تو خود وبلاگ پخش میکنه. بیان کیفیت پخش آنلاینو میاره پایین.
دیشب که تو موزیکام رسیدم به یه فایل صوتی ازتون گفتم وای! چه قدددددر صداشون شبیه سعیده!
اقا! ما یه اقا سعید داریم ایشون هم ترک هستند. ضمن لهجه ی شیرین، صداهاتونم بی شباهت بهم نیس:) خدا جفتتون رو برامون حفظ کنه:-D


+اشتباه احساس میکردین اقا. بنده پست های با تگ لوپ رو کاملا درست میخونم
[جهت فخر فروشی به دیگر مخاطبان ]
یا خدا. وویس من تو پلی لیست شما چیکار میکنه؟ :)) نگین که مصاحبه با رادیوبلاگیها بود ؟ :| یهو بعد سورنا صدای من بیاد :| :))
شایدم من خودم همون سعیدم. تو بلاگ رامین صدام می‌کنن :)) مرسی مرسی :)

+ احسنت. 100 امتیاز. چرا نمی‌گفتین پس؟ -_-
دیگه دیگه [ایموجی میمونی که دست گذاشته رو چشاش]
از اکثر دوستای وبلاگیم یه ویس تو گوشیم دارم:) حس خوبیه.
مصاحبه با رادیو بلاگیا نبود:-D اون تفال و شعر حافظ بود:-D
وای:-D پاچیدم از خنده! یهو بعد از سورنا صدا شما:-D عااااالی بود اقا! تصورشم عالی بود!

بچه های بکس کوشن!؟ دیدین من نبودم:-D
سعید همون رامینه[میخندد] اقا رامین بذارید یه اعترافی بکنم:-D! من یه بار جهت اسکل کردن دوستان خودمو جای شما جا زدم و اذیتشون کردم. حلال کنید خلاصه:| حقشون بود. تنها راهی که برا ادم(!ضجه حضار) کردنشون به ذهنم رسید همین بود:|:-D
پ.ن:علی اقای گل! جات خالی نبودی ببینی:-D

+چی میگفتم خب؟:-D میگفتم من پست رو درست میخونم و درست میفهمم؟ لاید درست میخوندم که متوجه میشدم و کامنت میذاشتم دیگه اقا:-D
:))
اون شعره حافظ :| نه :| چرا اون وویس آخه؟ :)) :|

:| :)) :| :)) :|
جای من چی گفتی بهشون؟ قدیما ماسک ترسناک میزدن که بچه‌ها رو بترسونن کمتر شلوغی کنن. الان شما جای ماسک قیافه منو زدی؟ :)) یعنی اینقدر من ترسناکم که برای آدم کردن بقیه از من استفاده کردین؟ :| :))) حالا آدم شدن یا نه؟ :)))) 

+ کسی هم که درست نمی‌خونده هم چیزی نمی‌گفت. پس من چطور می‌فهمیدم یه نفر درست می‌خونده؟ :))

دو سوال:
1. بچه‌های بکس کین؟ 
2. علی اقا کیه؟ :|
نمیدوننمممممممم!:) دیگه تو فایل هام موندگار شده دیگه:-D :)))

جای شما یه چندتا نظر کارشناسی در مورد سینما ایران دادم. گفتم بیست و شیش سالمه، یکم سلام علیک کردم. یکم ادبی حرف زدم. یکم ادرس وبلاگ و معرفی از بچه ها گرفتم
یکم پرهامو اذیت کردم :-D خلاصه از هیچ تلاشی فروگزار نکردم و نکته اصلی همون ادبی حرف زدن بود.
عکس پروفایل هم عکس روی جلد نسخه خارجکی کتاب خداحافظ گاری کوپر بود:-D خیلی لاکچری و با کلاس خلاصه:-D
یعنی انقدر شما برای اون شرایط مفیدی که اگه روم سیاه نبود و گروه حد و مرز داشت (ضجهههههه حضار:-D ) میگفتم یه توک پا تشریف بیارید!
ادم نمیشن اون لعنتیاااا:-D ذاتا فرشته ان:-D


+نکته ظریفی بود:|


پاسخ سوالات:
۱_ما یه گروه تلگرامی داریم به اسم بکس. بچه های بکس در واقع بلاگرای عضو اون گروهن. گمونم قبلا یه بار اینجا ذکر خیر گروه شده بود:)
۲_ علی اقای مذکور هم علی ترین هستند نویسنده ی وبلاگ وایسیورسا از دوستای گل بنده:)
سینمای ایران :)) مرسی مرسی :))) 
گاری کوپر :)))) 
حالا بعدن بهشون گفتین یا نه؟

+ :))

1. اهان. اون بکس. 
2. صحیح :)
قرار بود کامنت خصوصی بیاد ولی یادم رفت تیکش رو بزنم:| شت:|
گروهمون الان معروف میشه:| :-D خلاصه که خیلی نوکریم:|
عدم نمایش زدم. جواب نوشتم واسه تون. نمایش بزنم؟
اره اقا نمایش بزنید جوابمونو ملاحظه کنیم:-D
اکی
بله بله. چند ساعت بعد ضمن لفت دادن بهشون گفتم:-D عزیزانی اومدن پی وی و همونجا از خجالت در اومدن:-D


در پایان اینکه خیلی مخلصیم اقا:)
:)))) 

سلامت باشین :)
خیلی هم جالب :)
ممنوووون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)