عقاید یک رامین

جام جهانیِ چشمات

تیم ملی ایتالیام توی



+ چالش رادیوبلاگی‌ها

+ دعوت می‌کنم از عارفه و هلما

شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۰ ق.ظ

 ۲۸ تا نظر تا الان نوشتن

از اون پست‌هاییه که عنوان رو باید آخر متن اضافه کنیم؟
کاملا درسته
درسته یکم طول کشید بتونم بخونم ولی خیلی قشنگه خیلی :)
کلمه "قشنگ" یه حالت خیلی گیراتر و معصومانه تری نسبت به بقیه کلمات هم معنیش داره! البته بنظر من.

اوووم بریم تو فاز جام جهانی چشم ها.
مرسی برا دعوت :)
:) یه کم خوبه :)) زیاد باشه بد میشه :)
مرسی :)
کلی حرف پشتشه. ولی باید سبک خودمو حفظ می‌کردم :))

خواهش می‌کنم :)
پس کاش واژه‌ی آخر رو تغییر بدی به «توی» یا «در».
من اول که خوندم با دوم شخص مفرد اشتباه گرفتم، فکر کردم اون ایتالیاته. :|
درسته. ابهام داره. "توی" خواستم بنویسم گفتم میان می‌نویسن که این در تضاد با زبان فارسیه :|
:)))
آره زیاد بد میشه.
آره سبک مخصوص رامین :)
مثلا ده سال بعد بلاگرا رو جمع کنن مسابقه بینشون راه بندازن و یه پست بخونن و سوال بپرسن: بنظرتون این متن میتونه پست کی باشه؟! اگه نویسنده اش شما باشین من یکی که تو همون دو سه ثانیه اول جواب درست میدم. :))
:))
ده سال بعد! چقدر دوره. ولی با سرعت نور داره بهمون نزدیک میشه.
آره شما کلا تشخیص‌هاتون خوبه :)
جدیدا گذر زمان ترسناک بنظر میرسه!
راستی این پست رگه های به رخ کشیدن نداره؟! :)
خیلی
:| هاراسی؟ 
تا ۲۵ سخته زوده نمی دونم بتونم یانه ، ولی ممنونم از دعوت :)
بله. موضوع یه کم وقت می‌خواد. اگه شد که خوبه نشد هم مشکلی نیست :)
اووم همین ایتالیا اولماسی مثلا!
اصلا هیچی بذارین زود اعتراف کنم برم بخوابم دلم برا این بحث به رخ کشیدنه تنگ شده بود. [آیکون خجالت]
خب نمی‌دونم میدونین یا نه. ایتالیا از جام جهانی حذف شده. من هم خودمو با ایتالیا همذات پنداری کردم. 
:)))) حله حله. بیلدیما دااا :))
وا؟! نه نمیدونستم. اتفاقا رفتم سرچ کردما :|
نه خب اینجوری که غصه امون شد.
اوهوم من گئدیم یاتیم! :)
اصلا بعد از پایان جام جهانی جای ایتالیا اسم کشوری که قهرمان شد رو میذاریم. :)
:)
شب تون بخیر :)
:)))))
کلا 4 تا کلمه نوشتید، اینهمه نظر دادند دوستان
به این میگن جذبه
انتخاب اون ۴ تا کلمه مهمه دیگه
خیلی قشنگ بود...
:) قابلی نداشت
بی اغراق بهترین جمله ای بودکه درمورداین موضوع خوندم.
واقعاحظ کردم
لطف دارین :)
به قول عارفه کفم برید
:|
خیلی خوب بود
ممنون :)
آفرین :-)
خیلی مرسی :)
چه خفنه این نوشته
ممنون :)
:)))
کجاش خنده داره؟ :))
قرار بود عاشقانه تلخ باشه :))
خب منم نخندیدم -_-
لبخند اینا بود از این لبخند تلخا مثلا :/ کلا تو رسوندن منظورم ضعیف عمل میکنم D:
خب برای لبخند یه دونه پرانتز بذار خب :))
آره میدونم ولی به طور عجیبی از اون بدم میاد :/
یه حس دپرس سنگینی میده بهم :|
+ :) ( :دی )
:))
می‌تونی بعد :)))) یه پرانتز باز کنی بنویسی لبخند معمولی
کم کم پست‌های شما داره معمایی می‌شه، باید حلش کرد! :))
هی داشتم می‌گفتم «ایتالیام توی» یعنی چی آخه؟ یهو بالا سرم لامپ روشن شد که بچسبونمش به عنوان! :دی
:| اون وقت شما پست‌های قبلی رو چطوری می‌خوندین پس؟ من همیشه نصف پستم تو عنوانه. :))
یکمم ممکن اولش شبیه فحش باشه قبل اینک بفهمی باس بچسبونی به عنوان:))
:| :))
خیر سرم قرار بود عاشقانه تلخ باشه آخه
آره می‌دونم ولی این یکی خیلی عجیب بود! :| :))

کامنت نرگس رو خوندم و می‌بینم راست می‌گه‌هاااا! :| :دی
:))

اسیر شدیم بخدا :))
کوتاه و مفید :))
عالی بود.
ممنون :)
باز اسپانیا یا آلمان میگفتی یه چیزی :دی
همون ایتالیا. چون حذف شده
همیشه این مدل نوشتنتون رو دوست داشتم (:
میشه اینجور توصیفش کرد حتی: ساده، شیک، مجلسی (((:
لطف دارین :)
مرسی مرسی :)
هر تیمی جز ایتالیا میگفتی متن به فنا می رفت
همین‌طوره :)
انگاری اینجا فقط من فوتبالی نیستم:/
هرچند از پست میشه وضعیت تیم ملی ایتالیا رو حدس زد ;)
بله. خیلی‌ها اولویت‌های دیگه‌ای دارن :)
ولی همه حسرت ایتالیا تو دلشون میمونه و مونده که چرا نیست حای اونی که دوسش نداره :)
الان ایتالیا با خودش میگه
جایی روم که جنس وفا را خرد کسی
نا متاع من به زبان آورد کسی
معنی کمیت و کیفیت توی این وبلاگ واقعا معنا پیدا میکنه:-)
نظر لطف شماست :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)