عقاید یک رامین

دو ساعت مونده به تابستون

بعد nساعت وقت گذاشتن، امتحان کردن، یاد گرفتن، ناامید شدن، دوباره تلاش کردن، قالب شد این. 
پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰ ب.ظ

 ۳۹ تا نظر تا الان نوشتن

باحال شده

اولین کامنت :)

ممنون :)
چقد خفن شده
:|
هدف هم همین بوده :)
این که بایگانی اومدعالیه.
:)
تو قالب قبلی وقتی آرشیو میذاشتم صفحه اول خیلی طولانی میشد و خیلی خوب دیده نمیشد ولی خب اینجا میشد که آرشیو بزارم :)
ولی قالب قبلی خیلی سبزوآروم بود.
به این تلاش آفرین:)
چون متناسب با فصل بهار بود :)
ممنون :)
کامنت‌دانی نقش قاب عکس ر ایفا میکنه الان؟
:)) بله
یه قاب خالیه. نه شیشه داره نه عکس. فقط نوشته ها به دیوار زده شده
فونت بد شد آقا. قبلی بهتر بود. این خیلی درشته.
با گوشی نگاه می‌کنی؟
آره دگه. خیلیا با گوشی نگاه میکنن :| به فکر ما هم باش.
آره. نزدیک 50% بازدیدا با گوشیه. تو حالت دسکتاپ خوب نشون میده. سعی می‌کنم تو حالت گوشی هم درستش کنم :)
چه خوب شد :)
مرسی مرسی :)
نع قشح اولوبده 😍
از الان منتظر قالب پاییزم :)
مثلا سیز تستری دیز. نیه لو وریسیز آخه ؟ :))
چِ متفاوت :دی

قشنگِ مبارک باشه!!
مرسی مرسی :)
چه خوب شده اینجا *___*
واقعا؟ :) 
چه جالب شده قالب D:
مرسی :)
والا به خدا! عاشق اون. دنبال کنید شدم من :))
فقط یه چیزی؛! وقتی میام نظر بنویسم کادر این بخش نظرات(که توش می‌نویسیم) میاد رو دکمهٔ ارسال و قیافش به هم می‌ریزه! :|
:))
با گوشی نگاه می‌کنین؟ می‌تونین اسکرین بفرستین؟
به‌به.. عااالی
مرسی مرسی :)
چه ایده جذابی ^_^
یه لحظه با دیدن این همه نوت احساس کنکوری بودن بهم دست داد :))
:) مرسی
من زمان کنکور نوت نمی‌نوشتم :)) جبران اونه :))
دا لوورمرم گینه جایگاهمدا گالئم؟! :))
]کامنت قبلی مجدد خوانده شود]
دا گورن گوردی دااا :)))))
یوخ بابا. فعلا همه محو قالبن. (حریر که بقول خودش نی نی های چشمش قلبی شده محو تماشای قسمت دنبال کنندگانه، مریم که ذاتا حواسش پرته، همینجوری ادامه بدم دا معلومدی هش اوخومیبلر)
:))

راستی آخه کلمه ها رو تک تک نشون میده مثل: ب ع د n س ا ع ت
:)))
حله گویون گوراخ پاییزا قاباقا نمنه چیخیر :)

:| عه ؟ اسکرین میتونین بفرستین ؟
قشنگه :)
احساس می‌کنم دارم کامنتم رو روی یه تیکه کاغذ می‌نویسم و پونز می‌کنم به دیوار وبلاگت :)
ممنون :)
دقیقا همین کارو می‌کنین :)
همچنین نگاه کردنش در صفحه اصلی خیلی دیدنیه :)
ممنووون :)
ایشالا خیر گونلر اولار :)

هن الان یولییم.
ان شالله :)

ساغولاسیز :)
خب مام دلمون میخواد )'=

:: خاص و شیکه ((=
شرمنده دیگه

مرسی :)
http://uupload.ir/files/rh5t_وب_rgon.png

با گوشی این شکلیه. با لپ تاب اوکیه :)
:|
تو صفحه اول هم این طوری نشون میده یا فقط تو قسمت کامنتای هر پست؟
تو صفحه اول هم همین شکلیه با گوشی. :|
اگه من نتونستم درستش کنم باید گوشیتونو عوض کنین :)))
به و به ^_^
نخسته :)

@پری
نیه من هامیسین اوخودوم P: [اونون(در حکم نام‌برده :|) تفرقه سالماغا علاقه‌سی واریدی]
مرسی مرسی :)


:)))))))
آره با گوشی. الان اسکرین می‌فرستم :)
مثل اینکه کلا با گوشی مشکل داره :| 
مرسی
هییییم.. دا نینماخ گوشی عوضلرمدا. :)
[مظلوم نمایی کرده و در انتظار درست شدن این مورد است]
اصلا مگه میشه مهندس رامین تاکید میکنم مهندس رامین نتونه درستش کنه.
[جو میدهد و ریز ریز میخندد]
اصلا پستلاریز قیسادی اذیت ائلمز :))
گوروسوز نع قانع اوشاغام :)

@ فروزان
تفرقه ناپذیریم (آیکون عینک دودی)
:)) دوزو اودی

بله. میشه. چرا نشه ؟ :))

احسنت :)) پس بوجور گالسین داا

+ :))
عه تنبل بازی؟!
سعس الین بی ذره. :) سورا دانئشاروخ :))

گوروم نمنه دییردیم یادمنان چئخدی! :|

آها هن دییرم دا یای اولدی :)
خستم :|
اکی :))

بله یای اولدی :)
@خانوم پری خانیم هربیر زادی زمان تعیین الَر :)
اِلَکی ها تستر مقامینّان عزل اولدون، اوندا دئیرم خیدمتیوه P:

پری گل اوپوشاخ اوره‌ییمنن گلمیر شوخلوخجادا بحث الیخ.^_^

آقای رامبن خان شرمنده چت الدیم بوردا :|
:)))))))))


خواهش الیرم :))
چقدرررررررر متفاوت و خفن شده :) خسته نباشید.....بسی خوشمان امد
عینک دودی :))
مرسی مرسی :)
خسته نباشید. :) ولی بیلیرم وقت قویاجاخسئز.!

@فروزان
یعنی من بی درصد عزل اُلاما!! یعنی قیز دعا ائله هش وقت اوجور اولماسین، بیلیسنداا اوزون :))

الان آقارامین ایکیمیزیده سالاجاخ وبدن ائشیه! :)) گع اوز وبیمیزده اوپوشاخدا بع :))
سلامت اولاسیز :)
در تلاشم


:)))))))
وای چه بامزه شده ^_^
مرسی :)
قالیب دیر کی، حالوا دی D:
:)))
ممنون

+ فونتا تو گوشی خوب نشون نمیده. هر کاری میکنم درست نمیشه. راه حلی به ذهنت می‌رسه؟ 
دست ها را پشت سر قلاب کرده سوت زنان از کادر خارج میشود [آیکون عینک دودی لطفا:-D ]
:))))
وااااای چه خووووووب شددددده :)) دمتون گرم واقعااا
ممنون :) لطف دارین
بسیار زیبا و حسادت برانگیزه ...
ممنون :)
خیلی قالب خوبیه میشه کد قالب فعلی این سایت رو بدهی که کد سی اس اس رو خودم طراحی کنم
یا برام یه قالب خوب درست می کنی؟؟
وقتشو ندارم
سلام...( محیصا هستم همون فان سابق😊)
یه سوالی داشتم و اون هم اینکه شما قالب رو با html و css طراحی کردین؟؟ پیش زمینه ای از برنامه نویسی داشتین؟؟ اگر نه ، کتاب خوندین راجع بش یا از سایتها ی اموزشی کمک گرفتین؟؟ برای پیش نیاز فتوشاپ و dream weaver و امثالهم هم لازم بود؟؟ با همین صفحه طراحی قالب بیان کار کردین یا به شکل سایت یا بلاگهای دیگه مثل میهن و پرشین و... و نهایتا مهاجرت؟؟ و اخر اینکه اگر با لپ تاپ طراحی بشه امکانش هست بشه برای نمایش درستش در سیستم های اندروید و ios از همون لپ تاپ ساماندهی کرد و تغییراتو اعمال کرد یا نیازه که حتما با یکی از سیستمای فوق باشه؟
البته اگر دوست نداشتین میتونید پاسخ ندید:)
سلام :)
بله. با html و css نوشتم. من از دبیرستان علاقه داشتم به برنامه‌نویسی ولی تو دانشگاه این رشته رو انتخاب نکردم :/ قدیما با قالبای بلاگفا هی ور می‌رفتم، رنگ نوشته‌هارو عوض می‌کردم، عکس هدرو عوض می‌کردم. با این کارا کم‌کم با مفهوم و چندوچون قالب و html آشنا شدم. بعد که اومدم بیان فهمیدم قالبا از دو تیکه تشکیل میشه. css و html. بازم جسته گریخته رو قالبا کار می‌کردم تا اینکه تصمیم گرفتم وقت بیشتری بذارم. از اون جایی که خودآموزیم خوبه شروع کردم دنبال آموزش‌های آنلاین. Sololearn جزو بهترین‌هاست. 
فتوشاپ پیش‌نیاز نیست اصلا. من چون قالب فعلیم کلی المان گرافیکی داشت باید از فتوشاپ استفاده می‌کردم. فتوشاپو از قبل بلد بودم. dream weaver هم قبلاها یاد گرفته بودم ولی تو طراحی قالب استفاده نکردم. میشه گفت الان اصلا چیزی ازش یادم نمیاد. 
اگه با کروم کار می‌کنین یه قسمتی داره که می‌تونین هر صفحه‌ای رو تو گوشی‌های اندروید یا آیفون ببینین. یعنی به خود این گجت‌ها نیازی نیست. البته اینم بگم که خود من هنوز تو همین قسمت مشکل دارم. هنوزم هستن کسایی که میگن قالبت با گوشی مشکل داره و من هنوز نتونستم حلش کنم. 
امیدوارم تونسته باشم کمک کنم. بازم سوالی بود در خدمتم :)
سلام مجدد... خوب من با صفحه html و تگ های cssاشنایی کوچیکی دارم در حد چند جلسه کلاس برنامه نویسی اون هم به صورت مقدماتی ولی میتونم بگم بعد یه مدت فراموشم شده و لازمه اش مراجعه به جزوه و فایلاس که ار حوصله این روزهام خارجه...sololearn رو که معرفی کردین اموزش های پایه رو هم داره که دیگه نیازی به رجوع دوبارم به جزوات نداشته باشه؟؟
و مهم تر اینکه چند ساعت در روز باید وقت بزاری که بعد حدود سه چهار ماه بشه یه قالب ایده ال طراحی کنی؟؟ چون من چهارده تا هفده ساعت روزم پره و میخوام ببینم ارزششو داره به خاطرش از خواب پنج شش ساعتم بزنم یا نه!
البته من توی برنامم هست که فتوشاپم یاد بگیرم همونطور خودآموز البته😁 بیشتر روی سوالم اینه که یادگیری فتوشاپ قبل ش باشه یا بعدش! اصل مطلب اینه!
کروم نه! فعلا تصمیمم اینه اگه بشه با فایرفاکس کار کنم ولی خوب به اینم بستگی داره که کدوم بیشترین امکانات یا پشتیبانی رو ساپورت میکنه، همونو انتخاب میکنم... در مورد سیستم عامل هم میخوام بدونم اگه با لپ تاپ کار کنم بعدا این امکانش باشه که با سیستم اندروید یا ایفون بتونم تغییرات لازمو بدم صرف وابسته به یه سیستم نباشه...

باز هم مرسی از زمانیکه اختصاص میدین...
:) سلام
sololearn از هر جهت عالیه. به نظرم css رو میشه تو دو روز تموم کرد. html هم نهایتا ۳ روز. یعنی یه هفته و حتی زودتر میشه تمومش کرد. 
می‌دونین من مفیدترین چیزایی که یادگرفتم حین درست کردن قالب بوده. یعنی یه چیزی تو ذهنم بود ولی نمی‌تونستم اجراش کنم. می‌رفتم سرچ می‌کردم و با چیزای خیلی بیشتری آشنا می‌شدم. میخوام بگم تا شروع نکنین به قالب نوشتن هر نوع آموزشی ناقصه. سایت‌هایی مثل w3school برای رفع مشکلا عالین. من نصف عمرم تو این سایت گذشت :))
ماشالا سرتون خیلی شلوغه :)) خب یادگیری فتوشاپ منافاتی با این دوتا نداره. البته فتوشاپ نرم‌افزار جامعیه. بستگی داره شما می‌خواین باهاش چیکار کنین. گرافیک کار کنین، طراحی، پوستر، ادیت عکس و ... . 
اهان می‌خواین با گوشی قالبو تغییر بدین؟ این کار خیلی سخته تو گوشی. یعنی اصلا نمی‌صرفه. آدم پیر میشه
خواهش می‌کنم :)
خب الان سوال اینجاست که روزایی که گفتین بیست و چهار ساعته حساب کردین؟؟ اگه اره که من بخوام روزی یه ساعت بزارم کم کمش ۱۲۰ روز زمان میخواد≈۴ ماه!!

افرین! دقیقا با بند دوم صحبتاتون موافقم..
خوب من فتو شاپو برا طراحی لوگو میخوام:)

بله! چون تمام روز لپ تاپم همرام نیست و ازون مهمتر نمیدونم کی میشه یه تایمیرو خالی کنم..ولی خوب بنا به گفته شما مبنی به پیری زودرس!!! حمل لپتاپ رو ترجیح میدم😁

ممنون بابت معرفی سایت اموزشی:)
نه بابا روزی دو ساعت اینا. حجم‌شون کمه. خب من زیاد لوگو طراحی نکردم. البته نرم‌افزارهای دیگه‌ای هم هستن واسه این کار. مثل کورل یا ایندیزاین (مطمئن نیستم این همونیه که میگم. ادوبی صدهزار تا نرم‌افزار داره :)) ) 

اما واسه یادگیری می‌تونین از گوشی استفاده کنین. اپلیکیشن Sololearn امتیازش تو گوگل پلی ۴.۸ ئه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)