عقاید یک رامین

قبل ادیت، بعد ادیت

با لایتروم


چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۴ ب.ظ

 ۲۱ تا نظر تا الان نوشتن

سلام. وب بخوبی دارین . تکبیت ناب خواستین در خدمتیم
نوشته بود شهید است هر آن که مرد از عشق
و ناگهان به سرم زد که عاشقت بشوم


از آن دمی که گرفتم تو را در آغوشم
هنوز پیرهنم را نشسته می پوشم
سلام ممنون 
سلام برادر. قالبتون خیلی جالبه.در باره ی قالبتون منو راهنمایی می کنید. منم دنبال یه قالبم. کی طراحیش کرده؟ هزینش چقدربود
ممنون. 
خودم طراحیش کردم. نزدیک یه ماه زمان برد.
از قرار معلوم طراحش هم خودتونین. برادر دست مارم بگیرین
همین طوره. 
از قالبای ایشون می‌تونین استفاده کنین : 
http://erfanwd.blog.ir/
اه. دکمه بلاک لطفا
:))))))
سلام



جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون 1 ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ



هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم



سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم



ممنون
سلام کرفس
:)
مرحبا بر بلاگر خوش ذوق ما جناب آقا رامین [حضار بلند شده و بی وقفه دست می زنند] (((:
مرسی مرسی :)
قبل از ادیتش هم قشنگه حتی. ^_^
:)
من بعدش رو بیشتر دوست دارم 
چقدر قشنگه! خییییلی عالیه
انگار متلق به دو دنیای متفاوت هستن
سمت چپی منو یاد یه جنگل مه آلود انداخت :)
حتی یکسری فیلم هم با دیدن تصویر سمت چپ اومد توذهنم...
خلاصه که خیلی خوب شده
+تن پوش نو مبارک..زیباست
اصولا بعضی فیلمارو هم هینجوری اصلاح رنگ و نور می‌کنن تا حسی که کارگردان می‌خواد رو منتقل کنه.
ممنون :)

+مرسی :)
قبل از عمل، بعد از عمل!!!
با اینکه اکثر عمل های زیبایی رو خوب نمی‌بینم، این عمل اگه عمل زیبایی بوده، ولی خیلی خوب شده :)
:)
چرا با ادیت عکس مخالفین ؟
نه با ادیت مخالف نیستم اتفاقا از ادیت عکس خوشم میاد خیلی :)
با عمل زیبایی خیلی موافق نیستم، اینم عنوانش شبیه قبل از عمل بعد از عمل بود! همینجوری از تشابه استفاده کردم! :)
آهان :)
متوجه شدم :)
این حجم از تغییر ر هضم نمیکنم :| :))
بهتر شده دیگه. نشده؟
عکس خیلى خوبیه
هم با ادیت
هم بى ادیت
طبیعت
سبز
برگ
باران
ممنون :)
شبیه افکت هاییه که تو سینمای مدرن‌ میندازن رو فیلم‌ها! نرم‌افزارش چیه ناقوساً؟ :| :))
این نرم‌افزاری که من استفاده کردم، لایتروم، مال ادوبی هستش. مخصوص ادیت عکسه. 
تو فیلم‌های سینمایی هم از این نوع اصلاح رنگ و نورها استفاده می‌کنند. میشه گفت اکثر فیلما اصلاح و رنگ و نور داره ولی خب کسی چون فایل خامو ندیده فکر می‌کنه اصلش همینه
اقا میگم:| زشت نباشه یه وقت؟:| شما رشته تحصیلیتون مکانیک بود یا چی؟
عمران -گرایش محیط زیست
همینجوری تو پنل نگاه میکردم یک پاسخ جدید و با خودم میگفتم نه بابا! رامین که نمیتونه باشه! به این سرعت اخه؟
عینک دودی :))
زیباست

آفرین مهندس :)
ممنون :)
سلام

آفَرین؛ بالاخره فهمیدم :)

سلام

چیو فهمیدی؟
پس نفهمیدم؛ کدوم عکس ادیت نشده ؟
چپی ادیت شده ست.
دوتاش هم قشنگه!
اینجا خیلییی خوب شده:-)
ممنون :)
و حتی تسلطت به لایت‌روم هم حسادت برانگیزه ...
لطف دارین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)