عقاید یک رامین

ای خودم 17

ای رامین!

ای خودم!


وقتی با یه نفر حرف می‌زنی، عینک آفتابی‌تو در بیار. ارتباط چشمی خیلی مهمه.

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷ ق.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

ولی خب حتی الامکان برید تو سایه با یه نفر حرف بزنید
آره خب سایه همیشه خوبه :)
قالب جدید خوبه؟
شما باید بگین خوبه یا نه 
من اگر یکی از حسّام نباشن، بقیه‌شم متوقف میشن. مثلا اگر یکیو نبینم، نمیشنوم چی میگه :|
این حواس لازمن همشون
یکی از بازیگرایی که با چشماش بازیهای تاثیر گذاری ارائه می‌ده جمشید هاشمپوره. همیشه موقع دیدن فیلمهاش، توجهم به چشماشه :-)
بازیگرا باید همشون این‌طوری باشن
من بدون چشمام فقط لب میزنم حرف نمیزنم در این حد.!
آره عینک رو درآرید، چون حین حرف چشم زیر عینک باشه مخاطب رو کلافه میشه حتی اگه نگاه هم نکنه باز کلافه میشه.
:))
کلافه کلمه مناسبیه
از این زاویه دفعه اول بود قالب وبلاگتون رو میدیدم
ایول ایول عالی شده. مث همیشه
خوش رنگ
خوش سلیقه
همه چی عالی :)
ممممنون :)
وقتی کسی عینک آفتابی داره و باهام حرف میزنه اصلا نمیتونم بفهمم با من داره حرف میزنه یا کس دیگه ۰ اخه من موقع حرف زدن به چشم ادما نگاه میکنم گیج میشم اینجوری ۰
اره خب درستش اینه که چشمای طرفو ببینی
ما یه استاد داشتیم عینک آفتابی میزد سر کلاس! هیچی وحشتناک تر از این نبود که نمیفهمیدیم به کجا داره نگاه میکنه -____- مثلا فک میکردیم داره سمت راست کلاس و نگا میکنه یهو از سمت چپ یه نفر و صدا میزد
:| :| :|
چرا واقعا؟ -_-
اینقده سلیقه توش بکار رفته که ادم دلش نمیاد نظر بده :)
عالیه
^_^
ممنون :)
رامین ، سلام :)
اول بگم که من مررردم برای قالب وبلاگت بس که قشنگه*-*
میشه برای منم درست کنی؟
به قالب به سلیقه خودت که تم کلی‌اش بنفششش باشه؟😁
سلام :)
ممنون :)

بجا نیاوردم. شما ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)