عقاید یک رامین

قبل و بعد 2

یکی از بهترین عکس‌هایی که گرفتم. حس خیلی خوبی دارم بهش. 

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴ ب.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

چه زیباست
ممنون :)
قبلن هم گذاشته بودین اینو . مگه نه ؟
خیلی خوبه :)
ادیت نشدش رو هم؟
ممنون :)
نه فقط ادیت شدش رو دیده بودم
به بدون اذیتش حس بهتری دارم
خیلی خوبه در کل
خیلی
:)
مرسی مرسی ^_^
انگار دوتا دنیای متفاوته. :)
همه اینو میگن :)
وقتی عکسایی که می‌گیرین رو می‌بینم به خودم می‌گم با همین دوربین میشه همچین عکسایی گرفت و تو هنوز درگیر اینی که به اتومات عکس گرفتن ادامه بدی یا یادبگیری دستی تنظیم کنی و تباه می‌شم =)))
تنظیمات دوربین فقط قسمتی از عکاسیه. مهمه ولی کلش نیست. ادیت هم به اندازه خودش تاثیرگذاره 
:)
از اولین باری که این عکس (ادیت شده اش) رو دیده بودم خیلی دوست داشتم بدونم کجاست، یه عکسیه که انگار کلی داستان داره بعد یهو متوجه شی ساعت گاباغدی جالبه کلا روح دوتا عکس کاملا متفاوته.
هر کی فهمیده اینجا میدونه ساعته اولش یه هنگی کرده :))
اره این عکس کلی خاطره داره با خودش :) موقع گرفتن عکس اصلا فکر نمی‌کردم قراره اینقدر بهش حس خوبی داشته باشم
خلاصه کارتون درسته خیلی باحاله :)
ممنوووون :)
همین‌طوره. شما از چی برای ادیت استفاده می‌کنین؟ :))
هم فتوشاپ هم لایتروم
این ادیت شده‌ش خیلی جذاب شده :))
ولی همیشه فک میکنم عکس وقتی ادیت میشه خب چقد طبیعی بودنش از دست میره! البته خب یه سری افکتا جدا برا طبیعی شدن عکس حتی نیازه!
ممنون :)
بعضی از ژانرهای عکاسی نباید زیاد توش دست‌کاری کرد ولی بعضی‌شون میشه توش افکت استفاده کرد
"آبان" رو که رو اون پارچه‌هه دیدم یاد این تیکه افتادم که:
چرا همه رفته بودناشونو میذارن واسه پاییز؟
چرا پاییز هیشکی بر نمیگرده؟
جمشید یه سیبیل نازک داره. سفید شده. خیلی ساله اینجاست. تموم پاییزای آسایشگاهو دیده
خلاصه که اگه ریمو اند بلاک شدین کار منه
:)))) 
ادمینی دیگه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)