عقاید یک رامین

روز خود را چگونه آغاز می‌کنید؟

با چک کردن برنامه خاموشی برق آن روز

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۰ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

نه نباید چک کرد اسپویل میشه دیگه هیجان‌انگیز نیست :|
بابا آدم اسیر میشه. 
چوخدا برنامه اوزونن ایشلیلر آخی :))
مال ما غافلگیرانه ست! مثلا الان ما جزو دوتا منطقه کاملا دور از هم حساب می‌شیم یه روز ۱۱ تا ۱۳ قطع میشه یه روز ۱۵ تا ۱۷!
بنابراین دونستن برنامه خیلی تاثیری نداره! ما از ۱۱ آماده باشیم تا ۱۶! :|

+این که من جدیدا یکم تو قسمت کامنتای شما حس خجالت و غربت میکنم دلیلش رو میدونید؟! من نمیدونم چرا؟!
چقدر هیجان‌انگیز :|

+ عه. قالب تاثیر گذاشته ؟
دوزون ایسته‌سز هِش من بولموردوم برنامه‌سی‌دَ اولار :|
بیزیم شَهَرین یوخدی :| انتحاری ایشلیلّر :|
تو برنامه شهر تبریز بعضا شهرای دیگه رو هم می‌نویسه. یه نگا بندازین بهش. از نصرنیوز می‌تونین پیدا کنین.
من میترسم. :|
از چی؟
هی من میخوام چک کنم.هی بعد اینکه برقا رفت یادم میفته باید چک می کردم:|
هم‌زمان با قطع شدن برق برنامه رو میدن :|
برق شده ساعتی، آب قطع میشه، تحریمیم، گرونی، دلار، طلا
حس خفقان دارم.
حس بدیه 
متشکر :)
خواهش می‌کنم :)
نه قالب خیلی خوبه :)
حس، مربوط به اون نیست...
نمی دونم از چیه!
:) 
فقط تو مبلاگ من این طوری میشین؟
برنامه دارید شما؟
ایول چه پیشرفته
برنامه‌ای که هرروز صبح ارائه میشه و زیاد هم مطابق با برنامه جلو نمیرن :)) 
لازمه بگم تو این مدت فقط یک بار که خونه بودم برق رفت
همش بیرون بودم
:)
بیرون کارتون اگه به برق احتیاجی نداشته باشه خوبه :)
دقیقا کل فعالیت روزانه و برنامه ی روزانمون متاثر از این برنامه خاموشیه :))
آدمو اسیر می‌کنن
من قبل اینکه بخوابم چک میکنم... اصلاً تا چک نکنم خوابم نمیبره.
مگه روز قبلش میدن برنامه‌رو واسه شما؟
بله... مسئولین شهر ما یه همچین آدم های با برنامه ای هستند :|
لایک دارن :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)