عقاید یک رامین

تفاهمِ مشترکِ سه‌گانهِ پنهان

بعد مدت‌ها دور هم جمع شده‌بودیم. چند ساعت رو باهم گذروندیم. وقتی داشتیم با امیرحسین، علی رو می‌رسوندیم خونه، یکی از بچه‌های دانشگاهو تو کوچه دیدیم. چند دیقه حرف زد و رفت. بعد رفتنش :


من: خدایا این بشر چقدر نچسبه. فکر کنم تا الان سه چهار بار تو اینستا ریکوئست داده و من کنسل زدم. 
امیرحسین : منو هم فالو کرده بود من قبول نکردم.
علی در حالیکه داشت می‌خندید : منم اکسپتش نکردم.

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۳ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

من از ادمای نچسب‌بدم میاد
کی از آدم نچسب خوشش میاد؟ :)
یه نفر از اون اکیپ چهارنفره‌ای که داشتین کم نبود؟!
آقا میلاد؟!
احسنت :))
میلاد زودتر پیاده شده بود. وگرنه اونم طبیعتا باید موافق ما می‌بود :))
ولی خوشم میاد همچنان مصممه و کمر همت بسته تا بالاخره خودش رو بچسبونه. :))
عزم و اراده ملی که میگن در ایشون متبلور شده بود :)))
پس، تفاهم مشترک چهارگانه( منهای یک) پنهان :))
دقیقا :))
تفاهم ۳+۱ (((:
:)) پنهانی بودنش خیلی چسبید 
ما هم داریم از اینا تو کلاسمون :دی :)))
شما اکسپت کردی ؟ :))
پیام اخلاقی : غیبت نکنید... حتی پشت سر آدم های نچسب :|
چشم 
بعد نمیدونم با چه اعتماد به نفسی این آدمای نچسب فکر میکنن توانایی چسب دوقلو رو دارن و در واقع فکر میکنن چقدر کول و چسب و باحال هم هستن :///
توهم خودچسب پنداری
چرا ویژگی های مثبت ش رو پیدا نکنیم؟
قبول دارم یسریا به معنای واقعی کلمه نچسب ن اما نمی‌دونم نباید اینجوری باشه خب:)))
درستش همینیه که شما میگین
آدم باید وجه خوب طرفو پیدا بکنه و از اون طریق باهاش ارتباط داشته باشه
من یه کم تو اینستا حساسم. حالا چیز فعالیت آنچنانی هم ندارم. هر 6 ماه یه پست :| ولی با این حال تو اکسپت کردن خیلی زورم میاد :|
من؟ چرا؟ O_ o
:|
مخاطبم همون کسایی بود که خودتون گفتین بود
من اینستام رو باز گذاشتم برای استفاده عموم مردم. به نظرم حق همه ست که از در و گهر های تصویری من بهره مند شن، من کی باشم که این حق رو ازشون بگیرم.
B-)
بابا مردمی
بابا سلب
بابا بلو چک

:))
والا من دفعه‌ی اول اکسپت کردم ولی بعدش مجبور شدم بلاک آن‌بلاک کنم و دیگه هیچ‌وقت اکسپت نکنم:)))
احسنت :))
من توهم رو تو هم خوندم بعد اشتباه شد D: :/
:)))) 
خوب شد پرسیدین
یه نظرِ بی ربط با پست :
«عقاید یک رامین» ربطی به علاقه به هاینریش بل و «عقاید یک دلقک» داره ، یا اتفاقیه و توهم من ؟!
:)

چرا کاملا ربط داره. از همون کتاب برداشته شده. البته من این کارو نکردم . یه دوستی این عبارتو نسبت به من بکار برد و من خوشم اومد و گذاشتم رو عنوان وبلاگم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)