عقاید یک رامین

همین الان

مال همه پنلشون این طوری شده ؟

وبلاگ هایی ک دنبال میکنم 

بالاخره این بخش اضافه شد

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

برای ادم های بی حوصله خوبه ک دلشون نمیخواد روزی هزاربار ب ی وبلاگ سربزنن تا ببینن چیز جدیدی نوشته یا نه:D
آره . واسه اونا ک عالی شد :))
سلام
درسته.
برای همه اینطوری شده.
سلام 
مرسی
من یه سوال دارم. شما چرا همش میگین من کسی و لینک نمیکنم؟
یادتون نمیاد اون روانیه رو ؟ " ی دونه" . اون باعث شد ک کلا این کارو نکنم
چ حس خوبی داره اینجاااااااااااااا شده مث وبلاگ اون زمانا قبلنا ....
میشه مث همیشه بازم دعام کنید ......... مرسی .
سلام . خوبین ؟ امتحانا خوبن ؟ :)) 
چشم حتمن :)
سلام
شما نمیدونید
من بخوام آدرس ایمیلی که اولین بار باهاش تو بیان اومدم رو عوض کنم چجوری باید اینکارو بکنم؟!
سلام :)

گشتم ولی چیزی پیدا نکردم 
تمام مشخصات رو میشه عوض کرد غیر ایمیل
ای بابا ...

ممنون
لطف کردید :)

خاهش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)