عقاید یک رامین

موقت

فونت کامنتا درست شد؟ مشکل کارنکردن دکمه ارسال نظر تو فایرفاکس چی؟
جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۰۷ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

همش حل شد :)
خوبه
کامنت رو بیخیال فونت پست هم درست شده. ^____^
با گوشی من دیگه خوووب نشون میده :)
مرسی!
خب خداروشکر
مجبور شدم کل قالبو از اول درست کردم :|
الهی خسته نباشید. :)
دا مخاطب مدارسیزدا :))) تازا اصطلاحدی
کسب رضایت مشتری در اولویت این شرکته :|
با تشکر، روابط عمومی :))
:)
بایدم بخندی. چن ساله منتظر امروزی ؟ :))
دقیقا هشتادو هفت سالههه منتظرمممم^_^
خیلی جذاب طورههه لعنتییی. خیلیییی خوشگلههه . خیلی منتظرم اصن :))
دوست دارم بغلش کنم
نمیتونم
افسردگی طور :|
بابا صبر ایوب :))
همیشه جذابه . امشب جذاب‌تر :)
:)) 

+ لعنت به ساختمون‌های بلند :|
امشب یکم بیشتر از همیشه به شما و نرگس حسودیم شد که علم عکاسی دارین :)))
ای امان از ساختمونای بلندددد واقعاااا :|
یاد بگیر خب. راحته
من یه ذره هم ندیدم امشب :|
میرفتین یکم دورتر از ساختموناااا
دورتر که رفتم خوردم به دیوار :))
مراقب باشین :)
چشم
من که کلا از اول هم مشکلی نداشتم (:
خب خداروشکر :)
سلام
چقدر استایل وبتون جالب هست
سلام :)

خیلی ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)