عقاید یک رامین

بعد از 506 روز

امروز از هندزفری استفاده کردم

شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

وقتشه به عنوان اسطوره‌ی مقاومت ازتون یاد شه :|

ترک عادت بود یا اهلش نیستید؟
:))

ترک عادت بود. 
چه دقیق میدونید که چند روزه استفاده نکردید '_'
چرا اینهمه وقت استفاده نمیکردید؟
مصادف با تموم شدن یه نمایشگاه تو دانشگاه بود. تاریخ اون نمایشگاه رو هم رفتم الان پیدا کردم :))

ترک عادت :)
:|
قابلِ تحسینه
موتوشکرم
چطور دلت اومد اینهمه وقت :))
مبارزه با نفس اماره بود :)) 
بارها خماری کشیدم :| :))
حتی کم مونده بود بج 18 ماه پاکی رو دریافت کنم که دیگه نابود شد :))
هیچ وقت یه رابطه از دست رفته رو دوباره شروع نکن :دی
:))
اولش گفت "تو بمان و دگران وای به حال دگران" ولی بعدا باهامراه اومد :))
ایول ایول :)
مرسی مرسی :)
قشنگ روی هندزفری رو کم کردی :دی
فهمید رئیس کیه :))
واقعا تحت تاثیر این اراده شما قرار میگیره آدم. جدا رمز موفقیتتون چیه؟
:)

من خیلی چیزارو به انتخاب خودم (نه به اجبار شرایط) ترک کردم. اینترنت - موزیک گوش دادن - ساعت بستن - ساعت نبستن و ... . اون قدر چیزای مختلفو ترک کردم که میشه گفت به ترک کردن عادت کردم. خیلی چیزارو هم شرایط مجبورم کرده ترک کنم. ترک کردن به اجبار خیلی سخت‌تر از ترک کردن دلخواهیه.
هندزفری از اون دوست داشتنیاییه که ترکش نمیکنم هیچوقت، حتی اگ اسیب بزنه
اگه آسیب بزنه دیگه نمی‌تونی ازش لذت ببری
هیچوقت انقد قانع نشده بودم :| :دی
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)