عقاید یک رامین

نوشت

کاری که نداری یک‌شنبه؟

اگه داری بگو ها ناراحت نمیشم

فقط دیگه باهات حرف نمی‌زنم

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۲۰ ب.ظ

 ۱۹ تا نظر تا الان نوشتن

خب خداروشکر ناراحت نمیشم.
:))
چقدرعجیب...به گمانم بایک شهرقهرهستید
:)
فکر می‌کنم درست متوجه پست نشدین :)
شاید وبه گمانم جای مخاطبهارو جابجافرض کردم...
اینارو یکی از دوستام نوشته واسم :)
حتی میتونه کله اتونم بِکَنه!
شما کله منو نکنین کسی کله منو نمی‌کنه :))
مشخص خیلیم منطقی هستن😶
:))))) 
بله بله اصلا کسی جز من حق نداره کله مبارکتون رو بکنه. :)
برید خداروشکر کنید، کاش همه کله کن های دنیا مثل من باشن!
من مرد تنهای شبم :))
چه‌ غافلگیرانه و ظریف و شیرین.
یاد یکی از قطعه‌های شل سیلوراستاین افتادم.
:)) 
خیلی غافل‌گیر طور بود :))
الان روزه :))
خواننده اش کی بود؟!
من مرد تنهای عصرم :))
حبیب
آفرین ادامه بده. :)
بله :)
منم دقیقا قهرنمی کنم،فقط حرف نمی زنم:)
:)) 
ای مرد تنهای عصر که حسیر ماهایی:-D
جونم برات بگه که رفیقاتو مث ایشون لطیف انتخاب کن
ماها فقط تو کار قتل هستیم:-D
حتمن حتمن :)))
روحیه‌تون خیلی خشنه :))
پرهام رو میفرستم پیس پیس.
حالا دیگه روحیه ما شد خشنننن؟ پرهامم مامان؟
کسی پی وی کسی نمیره :)))))
یه چیزی تو مایه‌های درس رو نیفتادما ولی صفر گرفتمه! :| :)))
آره :))
سلام دوست عزیز تبادل لینک میکنی
سلام. 
خیر
حسییییری شدیماااااا:-D
حسیر هاااا :))
ن درس دارم :///
با من بود :))
عاقا خـو اطلاع رسانـی کـن اول 😂
عنوان به نوعی همین کارو کرده :)
راسمیـگی /: دقت نکردم
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)