عقاید یک رامین

قبل و بعد 6

این عکس جزو اوناییه که خیلی تغییر کرده :))


جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۰۰ ب.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

چقدر قشنگ شده چقدر خوب نور پردازى و ترکیب رنگ رو درست کردین مخصوصا تو اسمونش
با فتوشاپ فقط کار میکنید ؟
کلی تلاش کردم تا درستش کنم :)
هم فتوشاپ هم لایتروم 
کدوم قبله کدوم بعد ؟؟؟ پایینی رو خیلی دوست دارم :)))
پایینی ادیت شده ست :)
بنظرم این بهترین قبل و بعد بوده از اول تاحالا :))))
عه. خوبه خوبه :)
به نظرم بالایی بهتره...
عه :|
فکر نمیکردم ادیت نشده عکس این شکلی باشه. :)
تو راه مشهدم.. ایشاااالا کلی دعات میکنم سربازوطن.
ممنون مهندس :)
پس اگه منم عکسامو ادیت کنم کل دنیا جایزه میگیرم باهاشون :دی
مطمئنا :))
هر دوشون قشنگیای خاص خودشون رو دارن ((:
من هر دو رو که نگاه میکنم لذت می برم (:
واقعا ادیت بهتر نیست ؟
بسیارزیبا
ممنون
نمیتونم بگم کدوم بهتره واقعا ((:
من کمکتون می‌کنم. پایینی :)
این کمکه یا تحمیل احساسات شخصی؟! D: (((:
من دارم کمک می‌کنم احساسات شخصی منو درک کنین :))
البته که درک می کنم ((:
آورین 
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)