عقاید یک رامین

قبل و بعد 7

ماشین‌ها خیلی اذیتم کردن :|



جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۰۰ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

چی خفن.
عینک دودی :)
من گمونم یه دوره برای ادیت عکس باید پیش شما بگذرونم :دی
خیلی خوبه..
لطفا با مدیربرنامه‌هام هماهنگ شین :)) الکی مثلا :))
ممنون
عجب چیز خفنی شد ^_^
لطف دارین :)
چقدر خوب شده :)
ممنون :)
این عکس رو فکر کنم قبلا گذاشته بودین! یا شبیهش رو! از اون موقع من شما رو در کسوت عکاسی به رسمیت شناخته بودم:-)))
الان شناختین ؟ :))
خیلی قشنگ شده ولی ای کاش نور زرد محیطو میذاشتین بمونه...نظر منه البته
تولدوز مبارک :)
چوخ چوخ ممنون. سلامت اولاسیز
اوا سلام ^_^ برگشتین از سربازی؟ خسته نباشید :)
چطور بود؟ حسابی لاغر شدین؟ D;
سلام :)
ممنون
سوال در مورد سربازی جواب داده نمی شود :))
از اون موقع شناخته بودم دیگه:-)
بله بله :)
آقا از کجا یادگرفتی فتوشاپ رو ؟
و اینکه حس کردم اون صندوق صدقاته نباشه قشنگ تره. به نظر من البته
اینترنت و صرف ساعت‌ها وقت بیکاری در راستای ادیت
حذف کردن سخته در کل احتمالا دیگه خسته شدم نتونستم حذفش کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)