عقاید یک رامین

قبل و بعد 11

این عکسو ( البته نه همین ادیت) رو تو نمایشگاه خیریه گذاشته بودیم. یه نفر اومد، نگفت شبیه عکس ویندوزه، مُرد. :| :)) آقا این عکس کجاش شبیه عکس ویندوزه؟ هر کی می‌رسید می‌گفت عـــــه عکس ویندوزه. آقا عکس ویندوز تو نمایشگاه چیکار می‌کنه؟ :)) مال من درخت به اون قشنگی داره :)) 


+ عکسام تموم شدن :| جمعه هفته بعد منتظر پست قبل و بعد جدید نباشین


جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۰۰ ب.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

منم به اون خانم که غرفه عکسا بود گفتم: این عکس آقا رامین شبیه ویندوزه نه؟! نمیدونم چرا با خنده گفت: آره. :|)
شایدم اونجا نبود گفتم. ولی ویندوزطور بودنش یادمه.!
یعنی جمعه هفته هیچ پستی انتشار نمیشه؟!
یادم میاد یه چیزایی. 
ایشالا هستم :)
:)))نگفت عکس ویندوز مرد:)))

من نگفتم:|خدا شاهده
البته گفتم چقد شبیه عکسایی که اسرا میفرستاد برام-_-
:)) والا 

آورین :)
من بدون ادیتش رو خییییلی دوست دارم.
ادیت بدون اون قشنگی. واقعا متاسفم واسه سلیقه‌تون :)))
بدون ادیتش خیلی طبیعی و قشنگه :)
عه. ینی ادیتش خوب نشده ؟ :)
چرا ولی یکم رنگا زیادی پررنگه مصنوعی شده وگرنه خوبه :)
خب البته ادیت مناسب پرنتشو نذاشتم اون احتمالا این قدر اشباع رنگ نداشت :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)