عقاید یک رامین

مستقیم میرم سر اصل مطلب

دارم میرم سربازی. (حداقل) واسه دو ماه نیستم ولی پستام هستن. مواظب خودتون باشین.

جمعه‌ها، از سری پست‌های قبل و بعد، ساعت 6 عصر
سه‌شنبه‌ها، پست‌های معمولی، ساعت 6 عصر
پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۰۰ ب.ظ

 ۲۱ تا نظر تا الان نوشتن

عهههه
چه یه دفه ای-_-
خو ان شاءالله این روزا زود تموم بشه و سخت نگذره بهتون:دی
شد دیگه 
ممنون :)
به سلامتی!
شما هم همین‌طور :)
ممنوووونم :)
امیدوارم کلی تجربه های جالب و باحال کسب کنی و خاطره های خوب برات بمونه رامین خان :)
موتوشکرم :) بریم ببینیم چی پیش میاد
ای جان...
بالاخره رسید!
اینروزا هر پستی میذاشتین منتظر خبر سربازی بودم توش.
شمام خیلی مواظب خودتون باشین.
چرا کامنت نوشتن برا این پست این همه سخته؟! :|)
چشم :)
خودمم نمی‌دونستم باید چیا بنویسم. 
:(
...
مواظب خودت باش نرگس
خدافظ
به سلامتی ^_^
آرزو میکنم کلی خاطره‌‌ی خوب رقم بخوره براتون :)
ممنون :)
مرسیی :)
یاد پست خداحافظی خرداد 93 افتادم. رفتم خوندمش اینجوری با خوندنش حس میکنم زود تموم خواهد شد.
چقدر بچه بودیم، چقدر بچه بودین، چقدر بزرگ شدین!
هیمم 
تا شروع نشده تموم نمیشه. وقتی شروع بشه تموم میشه.

من خیلی هم بزرگ بودم :)) 
آش پشت پاتونو بگو بیان بارگذاری کنن تو وبلاگ
ایده خوبیه :)) واسه خودمم نگه دارین :))
ایشالا به سلامت برید و برگردید و کلی خاطره جذاب برامون بیاید تعریف کنید ^__^
ممنونم :) 
خاطره جذاب :))
به سلامتی.
با کلی خاطره و تجربه خوب برگردین.
خیلی ممنون :) 
داری مرد میشیا :)
قبلش چی بودم مگه ؟ :))
خیلی مسخره است رفتم برا سه شنبه ها و جمعه ها ساعت 6 عصر کوک کردم. :)
:)  
راستی اولین پست سه شنبه نیس. از جمعه شروع میشه
فردا؟! یا هفته بعد؟! :|
هفته بعد :|
اوهوم باشه.
...
:) 
آش پشت پای داداشمو براش نگه داشتیم :دی
:))
خوبه خوبه. 
تو معرکه‌ای =)))) برامون پست نوشته جلو جلو که تنها نمونیم. :)
به سلامت بری و برگردی و حالت خوب باشه و بمونه آقای رامین خوش‌فکر پر مهر.
موتوشکرم :)
نه
:(
تموم شد :)
ببخشید میشه کد قالب فعلی این قالب رو بدهید می خواهم تجربه کنم و کد سی اس اس رو خودم درست کردم ایا به من می دهید؟؟//
خب آخه من کلی رو این کد زحمت کشیدم آخه
از خاطراتت بنویس پس بعدا :)))
امیدوارم زیاد سخت نگذره
فک نکنم بنویسم
آخی الهی به سلامتی .. خاطرات سربازی خودش چند تا کتاب میشه بعد برگشتین بنویسین ببینیم چه خبر بوده

دست حق همراهتون :)))
ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)