عقاید یک رامین

اصطکاک

هیچ‌وقت حس خوبی نداشتم بهش. شاید بخاطر املاش بوده که ص و ط داره و از شکل ظاهریش خوشم نمی‌اومده. ولی الان، دیدم نسبت بهش عوض شده. احساس می‌کنم خیلی مظلوم واقعا شده. یکی از بهترین قوانینیه که خدا خلقش کرده. اینکه ما می‌تونیم راه بریم، وایستیم، حرکت کنیم و ... همه و همه به اصطکاک ربط داره. تو دوران دبیرستان وقتی تو درس فیزیک می‌گفتن "صرف نظر از اصطکاک" ( با اینکه ازش خوشم نمی‌اومد همچنان) معترض بودم که چرا دارین قسمت اعظم یه حقیقت رو نادیده می‌گیرین. کل فیزیک مدیون اصطکاکه. بعد شما میگین صرف نظر کنیم ازش؟ شاید اگه املاش یه طور دیگه بود، خیلی‌ها مثل من ازش بدشون نمی‌اومد و قدرشو می‌دونستن و شکر‌گزارش بودن. خدایا شکرت
سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۰۰ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

اغلب اوقات، دوران دبیرستان با همین صرف نظر مشکل داشتم! همش فکر می‌کردم چرا باید مسائل یه دنیای خیالی رو حل کنیم!
دقیقا
از نظر فیزیکی که مبحث خیلی خوب و باحالیه ^__^ ولی واقعا با املاش مشکل دارم و وقتی بهش میرسم عین کلاس اولیا حروف رو جدا جدا و آروم مینویسم :/ بعد تازه من هنو یه ساله فهمیدم که اصطحکاک نیست و اصطکاکه و هنوزم نتونستم با این مقوله کنار بیام :|
همون دیگه اصلا حس خوبی نمیده کلمش
علاوه بر اصطکاک ، ماکزیموم و مینیموم رو هم اضافه کنید . یادمه این دوتارو همیشه انگلیسی مینوشتم -_- فقط برا این که فارسیش یه جوریه و البته تلویزیون رو Tv مینویسم:|
هه جالبه :)
من اصطکاک رو تا سه سال پیش اصطحکاک مینوشتم!!
:)) احسنت
واقعا املاش سخته و منم مثل بقیه مدت‌ها فکر میکردم اصطحکاکه یه روز دچار شوک شدم بیشتر بخاطر اینکه فکر میکردم نکنه مشکل شنوایی دارم؟ :))
:)) نه یه غلط مصطلحه
منم همیشه با اون بخش نادیده گرفتنش توی مسائل مشکل داشتم :)
کلا با آرمانی دیدن همه چیز مشکل داشتم :)
احسنت
منم زیاد به کارش نبردم و نمی‌برم. ولی تو ذهنم کلمهٔ باکلاسی بود! :))
:)) باکلاس
سلاااااااااااام
سلام :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)