عقاید یک رامین

میگه 1

میگه : 

آدما مث عکس اند . بزرگشون ک میکنی کیفیتشون میاد پایین 

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

سلام :)
موافقم
سلام :)
خوبین ؟ 

ایهام داره
منظور از بزرگ کردنشون  ینی بیش از حد بهشون توجه کنی 
سلام :)
شکر خوبم
شما خوبین؟

بد نیستم :)
خداروشکر :)
ممنون :)
کیفیت ایهام داره:)
سلام:)
هر چقدر فک میکنم متوجه معنی دومش نمیشم :|

مغرور میشن؟
یا اینکه میفهمی اون چیزی ک فکر میکردی نبودن؟

در هر صورت با تمام وجودم این جمله رو درک میکنم. با هر دو معنی ای ک کیفیت برام داره:)
من بیشتر مورد دوم رو مد نظر داشتم . 

این باعث میشه برای بار هزار متوجه بشم ک باید سطح توقعاتم از بقیه رو بیارم پایین . 
اوهوم اوهوم. اول از دستشون آدم عصبانی میشه. یعنی من اینطورم. بعد می فهمم ک تقصیر خودم ک توقع الکی دارم:) بعد ب این نتیجه میرسم ک عصبانیتم چقدر بی مورد بوده

امتحانتون خوب بود؟

من قبلن ها عصبانی میشدم ولی دیگه الان نه . 

در حد 10-12 نوشتم . وقتش امتحان خیلی کم بود . نرسیدم چن تاشو کامل بنویسم . در کل پاس میشم :)
مرسی ک پرسیدین :)

البته lumia 1020 این مشکل رو حل کرده... حالا کی میگه؟... هر کی گفته خوب گفته.
عه؟ چطوری ؟؟؟ 

دوربینش 41 مگاپیکسله... اما بعد از اینکه عکس می گیره اون تصویری که نشون میده 5 مگا پیکسله... هر شیش یا هفت پیکسل رو تبدیل به یه پیکسل میکنه... وقتی زوم می کنی اون پیکسل هایی که سرهم بندی شدن رو میشکنه... برای همین وقتی تا سه برابر زوم می کنی عکس باز هم 5 مگا پیکسله و با همون حجم.
اهوووو خیلی هم عالی . نمی دونستم . مرسی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)