عقاید یک رامین

یا فقط من این طوریم ؟

شما هم مثل من از شنیدن مفاهیمی از قبیل "دوستی و رفاقت مهم‎‌تر از مسابقه‌ست" تو مسابقه‌هایی مثل خندوانه حالت تهوع می‌گیرین؟
پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۲۸ ق.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

یه چیزی فراتر حتی...

رامین من همونم!
چه اصراری دارن که رقیب‌ها با هم رفیق باشن؟ 
شب نیمه‌نهایی بود که این متن رو تو کانال نوشتم:
اینکه تاکید میکنن رفاقت‌های موجود در رقابت خنداننده‌شو خیلی جذاب و خوبه رو شخصاً قبول ندارم! کلاً مبنا و ساختار رقابت و مسابقه رو میبرن زیر سوال! این دیگه اسمش رقابت و مسابقه نیست! یه بازیِ گروهی و تیمیه! جذابیت و بامزگیِ مسابقه تو کَل‌کَل‌کردن‌ها و اون نفرتِ مخصوص مسابقه و رقابته که طرفین نسبت به هم دارند. نفرت به معنای بدش نه! یه جور عطش پیروز شدن!

#خنداننده‌شو

دقیقا. شما کشتی رو نگاه کن. طرف تو طول مسابقه شاید اون یکی رو 10 بار فیتیله پیچش بکنه. یعنی عطش پیروزی داره. برای پیروزی تمام تلاششو تو چارچوب مقررات انجام میده. ولی وقتی بازم تموم شد، دیگه بیخیال میشه. تنها کاری که بعد مسابقه باید انجام بده احترام به رقیبه. نه رفاقت :| 
رقیب ها با هم رفیق باشن خوبه؛ ولی یه جوری موضوع رو چندش آور می کنن که حاشیه بیشتر از متن می شه!
من حتی اون خوب بودن رو هم قبول ندارم.
من گاها بالا هم میارم
-_-

بعضی وقتا این طور برداشت میشه که وقتی باهم رفیق نیستن ینی باهم دشمنن :| تو خیابون یکی از بغلت رد بشه دوستت نباشه ، دشمنته ؟ معلومه نه. غریبه‌ست. نه باهاش رفیقی نه ازش بدت میاد. این دقیقا باید واسه رقیب هم همین باشه :|
دقیقا
منکه تو مسابقاتم حتی اگه رقیبم‌ رفیقمم بود همیشه عطش برنده شدنو برتر بودنو داشتم
بدون تعارف
پامو میذاشتم تو تاتمی دوستو دشمن نمیشناختم.رحم نمیکردم
حالا‌ نمیفهمم چطو اینا اینقد از رفاقت تو قالب رقابت حرف میزنن
درستش همینه. یعنی روح مسابقه همینه. اینکه تا اخرین نفس تلاش کنی. وانمود کردن به تلاش، توهینه به رقیب، به خودت، به کسایی که نگاه می‌کنند.
من هلاک این قالبتون هستم آقا رامین گل!

خدمتت عرض کنم که بله!

ولی جلوتر از این پست رو بگم: از برنامه خندوانه و دست اندرکارانش حقیقتا هیچ وقت حس مثبتی نگرفتم

چطور بگم. گناه کسی رو نمی شورم . وقتی احسان کرمی و رامبد جوان رو می بینم، شخصا حس مثبتی ازشون نمی گیرم

به حس خودم شک ندارم

چون همان حس، باعث می شد مسابقه "راز سیب" فرهاد جم(علی سریال همسران!) رو با علاقه ببینم و چند روز پیش هم که در یک برنامه شبکه آموزش در لباس مجری گری دیدمش، هنوز هم از دیدنش خوشحال می شدم و حس خوب گرفتم

به نظرم درون آدم ها خیلی با هم ارتباط داره در ارتباط گرفتن مرتبط با هم!

ما هلاک این قالبتیم! مرد مفرد رو هم دریابید یک عمر دعاگویتان هستیم.

یک عشق وبلاگ نویسی
لطف دارین :)

خب سلیقه‌ایه دیگه. بعضی‌ها دوست دارن بعضی‌ها نه. نمیشه گفت حق با کیه.

فکر کنم پست آخرم بیان‌گر وضعیتمه. وبلاگایی هستن که قالب‌های خوب دارن.
آخه حالا هم با اینکه اینقدر رفیق نشون میدن ملت جوری توی شبکه های مجازی بهشون فحش میدن انگار دشمن خونین!
دیگه اگه راستی راستی رقیب بازی دربیارن معلوم نیست چی میشه!
نمونش رامبد که بعضی وقتا یکم مسابقه رو جدی میگیره و حسابی توی اینستاگرام مورد عنایت قرارش میگیره!
ملت که همیشه تو هر شرایط فحش میدن به همدیگه. 
به نظرم نباید بهشون اهمیت داد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)