عقاید یک رامین

در آستانه پیری

از  وقتیو دمو آلبوم دراومد می‌دونستم قراره از این آهنگ خوشم بیاد. مخصوصا اونجاش که میگه:

تو برگزیده نبودی، قبول کن که نبودی

قبول کن که رسولی، بدون معجزه هستی

بلند مسئله هستی، ولی بدون کتابی

سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ق.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

جالبه که این دفعه، ترک ششم آلبومش نیست :)
احسنت. یعنی آفرین :)
دلیر ماندی و نان را،
به خون زدی که نمیری
به هرزه پا ندواندی
از این دوندگی آخر،
چه میرسد به جماعت،
جز آخوری و طنابی.
امان از این شعر...
هرجا کلمه "پیری" میبینم دلم میریزه... خیلی ترسناکه حس میکنم نمیشه عقب انداختش، میترسم اینقدر به روم نیارم که یهو ببینم پیر شدم، یهویی پیر شدن دردش بیشتره.! شایدم اصلا پیر نشم. :)
ناتوانی پیری مشکل بزرگیه. من از این جنبه‌اش می‌ترسم
آهنگ مورد علاقه من تو این آلبوم هم هست
احسنت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)